يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۱
کد خبر: ۷۰۸۵۸
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۸
با مشارکت اداره امور بانوان و اداره بازیافت منطقه 22 ، حدود 3هزار کیسه بازیافتی تهیه شده از مواد مستعمل میان مساجد موجود در محدوده شمال غرب تهران توزیع شد.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت: « این کیسه های بازیافتی ساخته شده از بنرها و پلاکاردهای مستعمل است و این طرح بعنوان یکی از پروژه های جشنواره تسنیم در منطقه 22 اجرا شده است. این اقدام با هزینه شهرداری و توسط 3 تن از بانوان سرپرست خانوار ساکن منطقه صورت گرفته و نتیجه آن، در قالب 3 هزار کیسه تهیه شده از مواد مستعمل در اختیار نمازگزاران مساجد موجود در محدود منطقه همچون حضرت ابوالفضل (ع) دهکده المپیک ، امام رضا (ع) و امام جعفر صادق (ع)، حضرت قائم المهدی (عج) و جامع المهدی (عج) در محله زیبادشت بالا، امام علی (ع) و امام محمد باقر (ع) زیبادشت پایین، حضرت ابوالفضل (ع) و خاتم الانبیا (ص) آزادشهر و پیامبر اعظم (ص) در محله شهید باقری و ... قرار گرفت. »

وی افزود: « هدف از اجرای این طرح، استفاده مجدد از بنرهای دور ریز همچنین کارآفرینی برای زنان سرپرست خانوار منطقه است. این پروژه بصورت پایلوت در منطقه 22 اجرا شده و شهرداری منطقه در صورت فراهم شدن شرایط برای دوخت کیسه های خرید از مواد مستعمل و توزیع آنها در میان شهروندان تهرانی آمادگی خود را اعلام می کند. »

گفتنی است پیش تر نیز یک هزار کیسه خرید آماده شده از مواد مستعمل در یکی از بازارهای روز منطقه میان شهروندان توزیع شده بود.


برچسب ها: منطقه 22
نظر شما