شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۵
کد خبر: ۷۰۹۳۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰
در آستانه افتتاح بزرگراه طبقاتی صدر صورت گرفت/
در آستانه افتتاح بزرگراه صدر، جمعی از مدیران شهرداری منطقه 3 با حضور در منازل ساکنان همجوار پروژه با آنها دیدار و با اهدای هدایایی از آنان تقدیر و دلجویی کردند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 ، این برنامه، به منظور تقدیر از صبر و شکیبایی ساکنان حاشیه جنوبی پروژه طبقاتی صدر و عذرخواهی از آنان به خاطر مشکلات به وجود آمده در حین انجام پروژه از جمله آلودگی های صوتی ،گرد و غبار و ... انجام شد.

این گزارش حاکی است طی یکهفته گذشته از 150 خانوار ساکن در حاشیه جنوبی پروژه صدر از جمله منازل مسکونی مجاور کارگاههای عمرانی و نقاط تخریب شده  بازدید و با اهدای هدایای فرهنگی و لوح سپاس از طرف شهردار منطقه از ایشان تجلیل شد.

در این برنامه از ساکنان حاشیه شمالی محلات زرگنده، درب دوم، اختیاریه و خیابان دیباجی که بیشترین تخریب و عملیات عمرانی در این محلات قرار داشتند بازدید شده ودرخواست هایی نیز از سوی  شهروندان پیرامون احداث  فضای سبز ،نصب دیوار صوتی ،پیاده روسازی و.... مطرح شد که این موارد اخذ و جهت بررسی به شهردار منطقه 3 ارائه شد.

گفتنی است در این بازدید ها رضا مرادی قائم مقام ،مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی و تنی چند از مدیران و کارکنان شهرداری منطقه 3 حضور داشتند.

نظر شما