شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۷
کد خبر: ۷۱۱۱۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴
معاون امورشهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 تهران از اجرای 10 فرش گل در میادین و حاشیه بزرگراه های این منطقه خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سعید شیرازی با بیان این خبر گفت: به منظور آراستگی و طراوت بخشیدن به سیمای عمومی شهر در فصل زمستان، 10 فرش گل در میادین هادی ساعی، شهدای شاملو، شهید غیبی، شهید بروجردی و حاشیه پل های شهید صارمی و عبدالرحمان صوفی و خروجی آزادگان در بزرگراه شهید رجایی اجرا شده است.
شیرازی با اشاره به اینکه فرش گل های اجرا شده موجب افزایش حدود یک هزار و 500 مترمربع فضای گل کاری در منطقه 20 شده است افزود: با توجه به شروع فصل سرما، گل های مقاوم به کاهش دما نظیر لاله و بنفشه در طراحی این فرش گل ها با طرح های اشکال هندسی، ستاره،گل و... استفاده شده است.
وی به عملیات به زراعی بوستان ها، عرصه های جنگل کاری و فضاهای سبز معابر و حاشیه بزرگراه ها نیز اشاره کرد و اظهار داشت: عملیات پیرایش و هرس زمستانه درختان و درختچه های معابر در روزهای آتی به منظور تقویت و آراستگی فضاهای سبز آغاز می شود تا زمینه مناسب برای رشد این گیاهان در فصل بهار فراهم شود.
معاون امورشهری وفضای سبز شهرداری منطقه 20 در پایان افزود: به منظور حفظ باغچه های خانگی، شهروندان می توانند برای مشاوره و کسب مساعدت های لازم در خصوص انجام عملیات به زراعی و هرس درختان منازل به مرکز مشاوره و آموزش گل و گیاه شهرداری منطقه 20 مراجعه کنند و یا با شماره 33742128 تماس بگیرند.






نظر شما