دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۹
کد خبر: ۷۱۱۹۱
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۲
حضور شعرای جوان در "گلزار شهدا"
برنامه شب شعر عاشورایی با عنوان "شرحه های عطش با حضور شاعران جوان مجمع حسنین و همکاری اعضا ی خادم الشهدای این فرهنگسرا در سالن آمفی تئاتر مجموعه برگزار شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رضوان ؛ برنامه شب شعر عاشورایی با عنوان "شرحه های عطش"پنجشنبه 92/9/7 و بابرنامه هایی چون تلاوت قرآن مجید ، پخش سرود ملی آغازو با حضور شاعران جوان مجمع حسنین و همکاری اعضا ی خادم الشهدای این فرهنگسرا در سالن آمفی تئاتر مجموعه برگزار شد.

برنامه شب شعر عاشورایی با همکاری و همراهی اعضای کانون خادم الشهدا به دعوت از اعضای مجمع شعرای حسنین ودیگر شعرای جوان پرداخته تا با خواندن اشعار خود مخاطبان را لحظاتی میهمان سفره پر برکت اهل بیت (ع) و شهدای کربلا و شهدای جنگ تحمیلی نمایند.

در ادامه همین برنامه چند تن از شعرا به قرائت شعر خود پرداخته و به مقام شامخ شهدای کربلا و یاران با وفای سیدالشهدا (ع) و نیز شهدای جنگ تحمیلی ادای احترام کردند.

گفتنی است پخش فیلم ، نماهنگ ازچند شاعر مطرح کشور که اشعار خود را خدمت مقام معظم رهبری ارائه کرده بودند و نیز پذیرایی و توزیع پک و محصولات فرهنگی را میتوان از دیگر بخشهای انجام شده این برنامه بر شمرد.


نظر شما