چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۶
کد خبر: ۷۱۱۹۶
|
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۲
برنامه‌های سازمان بهزیستی به مناسبت روز جهانی معلولان
معاون توانبخشی سازمان بهزیستی از توزیع ۱۲۰ ویلچر در بهزیستی تهران و رونمایی از گزارش سالیانه کودکان دارای معلولیت به مناسبت ۱۲ آذر، روز جهانی معلولان خبر داد.
به گزارش شهر، یحیی سخنگویی  با اشاره به 12 آذر روز جهانی معلولان، اظهار داشت: برنامه‌های این سازمان به این مناسبت در قالب یک هفته برگزار خواهد شد و برای هر روز برنامه‌ ویژه‌ای مدنظر داریم.

وی ادامه داد: فردا 120 ویلچر در میان معلولان تحت پوشش انجمن دفاع از حقوق معلولان در بهزیستی استان تهران، توزیع و از کتاب پارالمپیک در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی خواهد شد.

همچنین صبح روز دوشنبه (11 آذر)  نشست خبری مسئولان سازمان بهزیستی برگزار و بعدازظهر آن روز ملاقات با اعضای فراکسیون دفاع از حقوق معلولان در مجلس شورای اسلامی انجام می‌شود.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی همچنین گفت: روز سه‌شنبه (12 آذر) همایشی در مجموعه تلاش با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار و از گزارش سالیانه کودکان دارای معلولیت با همکاری یونیسف رونمایی خواهد شد. همچنین در روز چهارشنبه ( 13آذر) گردهمایی بزرگ مسئولان کشوری به همراه حدود 6 هزار معلول در استادیوم آزادی برگزار می‌شود.

سخنگویی افزود: در روز 17 آذر از 30 نفر از ورزشکاران معلول در سازمان بهزیستی استان تهران تجلیل  و در روز 18 آذر از سایت تئاتر معلولان رونمایی خواهد شد.


نظر شما