چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۸
کد خبر: ۷۱۲۱۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۷
همزمان با فرا رسیدن روز جهانی معلولان ، واحد سلامت ناحیه 4 با همکاری اداره سلامت حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه 22، همایش "اعضای آسمانی" را در مجموعه اجتماعی و فرهنگی امام علی (ع) برگزار می کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، حسین مرادی شهردار منطقه در این باره گفت : « این همایش با شعار "با حذف موانع و ایجاد فرصت های برابر، امکان حضور افراد دارای معلولیت را در جامعه فراهم آوریم" و به مناسبت روز جهانی معلولان برگزار می شود و هدف از برپایی آن، حفظ و ارتقای سطح سلامت معلولان است. این همایش سه شنبه 12 آذر ماه از ساعت 14 تا 16 با حضور دبیران و اعضای کانون معلولان برگزار خواهد شد. »

به گفته شهردار منطقه 22، سخنرانی توسط نخبگان معلول، اجرای سرود توسط گروه کر کانون بانوان جهاندیده منطقه، اجرای شعبده بازی از سوی گروه هنری ، تقدیر از دبیران کانون معلولان، اجرای مدیحه سرایی در وصف ائمه اطهار (ع) همچنین ارائه ویزیت رایگان پزشکی ویژه معلولان، اهدای شاخه گل، گفتار درمانی توسط کارشناس ارشد مشاوره ویژه افراد دارای معلولیت و ... از جمله برنامه هایی است که در خلال برگزاری این همایش، به اجرا در خواهد آمد.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما