شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۰۵
کد خبر: ۷۱۲۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
بوستان شاهد با توسعه و بهسازی بخشی از جنگلکاری قدیمی و قسمتی از زمین بایر در منطقه 3 تهران به بهره برداری رسید.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 ،رضا مددی معاون امور شهری و فضای سبز این منطقه با اعلام این مطلب گفت : این بوستان در مساحت 2 هزار متر مربع و در زمین خالی و جنگلکاری موجود در خیابان شیراز جنوبی انتهای خیابان سهیل به بهره برداری رسیده است.

مددی خاطر نشان کرد: بوستان شاهد علاوه بر فضای سبز و گلکاری به امکاناتی از قبیل وسایل بازی کودکان و فضای سبز مجهز شده است.

وي در خصوص فضاي سبز به کار رفته در اينبوستان گفت :اين محل  داراي انواع گل و درخت و درختچه از جمله   اقاقيا ،انواع رز ،شمشاد طلايي و ژاپني ، ياس هلندي ، سدروس ، نوئل و... است.

معاون شهردار منطقه 3 بوستان فرهنگ را نیز از جمله بوستان های جدید این منطقه عنوان کرد و افزود: این بوستان به منظور زيبايي منظر شهري ،حفظ و نگهداري محيطزيست و جلب رضايت شهروندان ، در  مساحت 1500 مترمربع  در خيابان شريعتي ، دوراهی قلهک  به بهره برداري رسيده است .

مددي خاطر نشان کرد : اين بوستان علاوه بر فضاي سبز ،داراي آبنماي سنگي ، نيمکت و سطل زباله است که آن را به محلي براي استراحت وتطيف روحيه شهروندان تبديل کرده است.

معاونامور شهري و فضاي سبز اين منطقه با اشاره به جايگاه مطلوب فضاي سبز در اين منطقهگفت : منطقه 3 تهران با سرانه فضاي سبزي بالغ بر 25 متر مربع و افزايش بوستان هايسطح منطقه به تعداد 92 مورد در جهت افزايش سرانه فضاي سبز ،بهبود کيفيت نماي بصري وهمسو شدن فعاليت ها با موازين زيست محيطي فعاليت مي کند.

نظر شما