يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۱
کد خبر: ۷۱۲۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۱
مديرعامل باشگاه پرسپوليس از بازگشت عليرضا حقيقي، دروازه بان تيم فوتبال اين باشگاه به روبين کازان روسيه خبر داد.
به گزارش شهر، مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره آخرين وضعيت عليرضا حقيقي، دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس به سايت رسمي اين باشگاه گفت: شب گذشته با عليرضا حقيقي نشستي داشتيم. بنده درباره اتفاقاتي که در بازي پرسپوليس - راه آهن روي داد با ايشان صحبت و تاکيد کردم باشگاه براساس قوانين داخلي خود در اين باره تصميم‌گيري خواهد کرد.

وي در ادامه افزود: از سوي ديگر باشگاه روبين کازان خواهان بازگشت اين بازيکن به روسيه شده است. از آنجا که روبين کازان با عليرضا حقيقي قرارداد داشته، طبق درخواست باشگاه کازان، اين بازيکن به روسيه برمي‌گردد.

رويانيان درباره تصميم کميته انضباطي باشگاه پرسپوليس، خاطرنشان کرد: امروز با آقاي سالارکيا (معاون حقوقي باشگاه پرسپوليس) صحبت کردم و ايشان موضوع جريمه 15 درصدي حقيقي را به ما اعلام کرد. به هر حال سرمربي تيم، عليرضا حقيقي را در اختيار باشگاه قرار داده بود و ما اين موضوع را بررسي کرده و کميته انضباطي رأي خود را به ما اعلام کرد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس تصريح کرد: بنده حتي تصميم داشتم با آقاي دايي صحبت کنم تا اگر ايشان تصميم جديدي مي‌گيرند آن را مدنظر قرار بدهيم و با روبين کازاني‌ها صحبت کنيم. به هر حال آقاي دايي هميشه شاگردان خود را دوست دارد و هميشه خير و صلاح آنها را مي‌خواهد اما با توجه به اينکه حقيقي طبق قرارداد 2 باشگاه تا پايان نيم فصل اول به صورت قرضي در اختيار ما قرار گرفته بود و باشگاه روبين کازان هم خواهان بازگشت او شده بود، نمي‌توانستيم مخالفت کنيم.
نظر شما