يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۸
کد خبر: ۷۱۵۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳
مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران خبرداد:
مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران در جمع اعضاء شورای عمومی و تخصصی دومین جشنواره مشکات در منطقه بیست، حضور 300 هزار شهروند تهرانی را در این جشنواره پیش بینی کرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، ابوالفضل رفیع با اشاره به این مطلب گفت: از نگاه ما تمام افرادی که در جشنواره مشکات شرکت می کنند در واقع تحت آموزش شهروندی قرار گرفته اند و این درحالی است که برای دومین جشنواره مشکات، ظرفیت حضور 300 هزار شهروند تهرانی را پیش بینی می کنیم.

رفیع به افزایش محورهای مشکات 2 به 12 محور در قالب حوزه های اجتماعی، خدمات شهری و حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و افزود: دبیرخانه موضوعی محور سبک زندگی و الگوی مصرف مناطق 22 گانه شهر تهران منطقه 20 است که تمام آثار ارسالی از شهر تهران در این منطقه جمع آوری و در نهایت داوری می شود.

وی علل بسیاری از مخاطرات و نگرانی های جامعه شهری را حاصل رفتارهای انسانی برشمرد و افزود: آموزش های شهروندی موجب می شود دانسته های شهروندان از حوزه شناختی به حوزه باور و در نهایت به رفتار مطلوب تبدیل شود که جشنواره مشکات در فراهم کردن این بستر بسیار تاثیرگذار است.

رفیع با اشاره به اینکه توسعه اجتماعی از دستاوردهای این جشنواره است خاطرنشان کرد: حضور داوطلبانه شهروندان با تمام ظرفیت ها و دارایی های خود و انتقال مفاهیم آموزشی در فضای هنری و جذاب از نقاط قوت جشنواره مشکات است که اقشار و سنین مختلف جامعه را در بر می گیرد.

این نشست که با حضور مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران و هیئت همراه،نمایندگان شرکت شهروند کالا و میادین میوه و تره بار شهر تهران، شهردار منطقه 20، قائم مقام، معاونان، مدیران ارشد، شهرداران نواحی 7 هفتگانه شهرداری منطقه 20، مدیران محله و مدیران خانه های علم و زندگی منطقه 20 برگزار شد با ارائه گزارش عملکرد اداره آموزش های شهروندی شهرداری منطقه 20 ادامه یافت و در پایان احکام اعضاء شورای عمومی و تخصصی این جشنواره مشکات به دست مدیرکل آموزش های شهروندی شهرداری تهران و شهردار منطقه 20 به آنان اهداء شد. 
نظر شما