يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۸
کد خبر: ۷۱۹۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
معاون آفرینش و اجرای فرهنگسرای بهمن خبرداد ؛
معاون آفرینش واجرای فرهنگسرای بهمن از برگزاری مسابقات فرهنگی،هنری و ادبی در قالب جشنواره عاشورایی با عنوان "راویان حضرت عشق"خبرداد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای بهمن؛ مریم السادات نواده با بیان این مطلب افزود: جشنواره عاشورایی راویان حضرت عشق در ادامه طرح " زندگی در جغرافیای امام حسین (ع)" با هدف ترغیب نسل جوان در استفاده از فضای فرهنگی و روحانی ماه های محرم و صفر در شش بخش ادبی( شعر، نثر، داستانک و قطعات ادبی )، نواهای عاشورایی( مداحی و سرود )، خوشنویسی( نقاشی خط و ...)، عکاسی(دیجیتال)، نقاشی وگرافیک با موضوع فرهنگ عاشورا طراحی و تدوین شده است .

نواده در خصوص چگونگی و زمان این جشنواره گفت: عموم علاقمندان می توانند حداکثر تا پایان آذرماه آثار خود را برای داوری و به درگاه اینترنتی Raviane.eshgh@gmail.com ارسال نمایند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با دو شماره تلفن 55312304 و 55312306 تماس گرفته و یا از سایت www.bahman.farhangsara.ir بازدیدکنند .

وی در پایان خاطر نشان کرد: در مراسم اختتامیه این جشنواره که یکشنبه 8 دی ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود از سه نفر برگزیده در هر رشته تجلیل خواهد شد .

گفتنی است؛ فرهنگ سرای بهمن در ضلع جنوبی میدان بهمن، جنب شهرداری (منطقه 16) قراردارد.

نظر شما