جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۴۹
کد خبر: ۷۲۵۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰
رئیس اداره امور مربیان مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری خبر داد:
رئیس اداره امور مربیان از صدور «اعتبارنامه کرامت تدریس» برای مربیان آموزشی باتجربه و فرهیخته سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مرکز آموزش خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، «محمد حسین صداقت فرد» با بیان این مطلب گفت:  این اقدام به منظور تجلیل و قدردانی از استادانی برگزار می شود که علاوه بر سوابق تدریس درخشان، از درجه علمی و دانش بالایی برخوردارند و از مربیان آموزشی با سابقه این سازمان هستند.

وی با بیان اینکه صدور این اعتبارنامه ها با عنوان  «کرامت تدریس»، به پیشنهاد مربیان فعال در واحدهای آموزشی این سازمان انجام در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: به همین منظور کمیته ای در مرکز آموزش تشکیل شده است تا با همکاری مدیریت فرهنگی هنری مناطق، استادان و مربیان صاحب نام شناسایی شده و برای آنها این اعتبارنامه صادر شود.

رئیس اداره امور مربیان تاکید کرد: در حال حاضر بیش از 1200 دوره آموزشی در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ پایتخت در حال برگزاری است و مربیانی می توانند در این دوره ها تدریس کنند که پس از موفقیت در آزمون ها و مصاحبه های تخصصی، «اعتبارنامه تدریس» را از مرکز آموزش سازمان دریافت کنند که به صورت سالیانه صادر می شود، اما «اعتبارنامه کرامت تدریس» اختصاص به مربیان باسابقه و با تجربه دارد، ضمن این که از نشان های علمی و هنری نیز برخوردارند و اين گواهينامه ها بدون زمان و مادام العمر صادر مي شوند.

در حال حاضر بیش از 3000 مربی و استاد با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همکاری دارند که از میان 4000 متقاضی تدریس احراز صلاحیت شده اند.


نظر شما