يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۲
کد خبر: ۷۲۵۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۹
نايب رئيس فدراسيون فوتبال گفت: مشکلات به وجود آمده براي تيم ملي زير 22 سال را رئيس فدراسيون بايد حل و فصل نمايد که معتقدم کفاشيان اقدامات لازم را انجام مي‌دهد.
به گزارش شهر، به نقل از سايت رسمي فدراسيون، سيد محمد هادي آيت اللهي نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال درباره اردوها و بازي هاي تيم ملي زير 22 سال و مشکلاتي که براي برخي از بازيکنان اين رده سني رخ داده گفت: مربي تيم ملي زير 22 سال سعي کرده از هر تيم دو بازيکنان استفاده کند و مشکلات به وجود آمده را رئيس فدراسيون بايد حل و فصل نمايد که معتقدم کفاشيان اقدامات لازم را انجام مي دهد.

وي در ادامه درباره نشست امروز کميته فني با رئيس کميته بانوان، سرمربي تيم ملي فوتسال بانوان و سرمربي تيم ملي زير 19 سال بانوان گفت: در جلسه امروز به بررسي عملکرد و نقاط قوت و ضعف تيم فوتسال بانوان در جام جهاني کوچک اسپانيا که اخيرا برگزار شد، پرداختيم و با توجه به درخواست ها و نقطه نظرات کادر فني اين تيم، مقرر شد تا يک مربي بدنساز و مربي دروازه بانان مجموعه کادر فني فوتسال بانوان اضافه شود تا مشکلات بدنسازي اين تيم نيز مرتفع شود.

آيت‌اللهي در رابطه با تيم زير 19 سال بانوان گفت: برنامه هاي اين تيم نيز مورد بررسي قرار گرفت و مقرر شد تا سريعا اردوهاي تدارکاتي خود را تشکيل دهند و با توجه به اينکه مسابقات مهمي پيش روي اين رده سني نيست، يک تورنمنت چهارجانبه در قالب رقابتهاي دهه فجر به ميزباني بم برگزار شود تا اين تيم علاوه بر برگزاري اردوهاي تدارکاتي، با برگزاري مسابقات نيز به آمادگي خوبي برسد. همچنين با توجه به اينکه تيم فوتبال بانوان روسيه در اسفند ماه به ايران مي آيد و قرار است تا با تيم ملي بزرگسالان بانوان ديدارهاي دوستانه داشته باشد، مقرر شد تا يک بازي نيز با 19 سال بانوان برگزار کند تا در فروردين ماه و با حضور در تورنمنت روسيه به آمادگي کامل برسد. اردوهاي منظمي هم براي اين تيم پيش بيني شده و پس از مصوب شدن آن از طريق سايت رسمي فدراسيون فوتبال اعلام مي شود.

نايب رئيس فدراسيون فوتبال در پايان درباره عدم حضور تيم 22 سال به جاي بزرگسالان در رقابت‌هاي غرب آسيا گفت: بزرگترين مشکل ما اين است که به دليل حضور تيم ملي در جام جهاني 2014 برزيل مسابقات ليگ برتر بايد در تاريخ 20 فروردين ماه تمام شود به همين دليل تيم ملي بزرگسالان در اين مسابقات حضور نداشت .درباره تيم ملي 22 سال نيز طبق اساسنامه بازيهاي غرب آسيا بايد تيم هاي بزرگسالان شرکت کنند و خوب تيم ملي ايران با توجه به فشردگي تقويم ليگ برتر و ليگ قهرمانان آسيا وجود داشت، نتوانست در اين نسابقات شرکت کند. اگر قرار بود تيم ملي به اين رقابتها اعزام شود، بازيهاي ليگ لغو مي شد و در 20 فروردين 93 اکثر بازيکناني که کي روش نياز داشت، در اختيارش قرار نمي گرفت. از سوي ديگر اکثر بازيکنان تيم ملي زير 22 سال در تيم هاي ليگ برتري حضور داشته و بهصورت فيکس براي تيم هايشان به ميدان مي روند و همانطوري که در حال حاضر هم مشاهده مي کنيد براي حضور اين تيم در مسابقات قهرماني اسيا مجبور به تعويق برخي از مسابقات ليگ برتر هستيم. بر همين اساس از حضور در اين رقابتها انصراف داديم.
نظر شما