شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۲
کد خبر: ۷۲۶۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳
مجمع انتخاباتي رياست فدراسيون کشتي در حالي امروز برگزار می شود که به نظر مي‌رسد رسول خادم، سرپرست فعلي فدراسيون مشکل چنداني براي رياست چهار ساله بر ورزش اول ايران نداشته باشد.
به گزارش شهر، مجمع انتخاباتي فدراسيون کشتي پس از حدود دو سال که اين فدراسيون با سرپرست اداره شد، امروز برگزار خواهد شد. در اين مدت حجت‌الله خطيب، سرپرست فدراسيون بود و با وجود نتايج خوب کشتي ايران در المپيک لندن و رقابت‌هاي جهاني مجارستان، از نظر مديريتي و مالي عملکرد قابل انتقادي داشت که سرانجام منجر به استعفاي او از سرپرستي فدراسيون شد و بدهي ميلياردي براي رييس بعدي به جا گذاشت.

 پس از خطيب، رسول خادم، قهرمان سابق جهان و المپيک و مدير تيم‌هاي ملي کشتي که سابقه حضور در شوراي شهر تهران را نيز دارد در روز 28 مهر امسال از سوي سيدرضا صالحي اميري، سرپرست وقت وزارت ورزش و جوانان به سرپرستي فدراسيون کشتي رسيد.

او در مدت حدود دو ماه و نيم توانسته مجامع هيات‌هاي استان‌هايي که با سرپرست اداره مي‌شدند را برگزار کند، به مشکلات مالي عديده فدراسيون تا اندازه‌اي سروسامان دهد و با بهبود وضع امکانات، زمينه بازگشت محمد بنا به تيم ملي کشتي فرنگي را فراهم کند و بزرگان کشتي را حول محور خود جمع کند.

در مقابل خادم، محمدرضا توپچي دبير فدراسيون دوره خطيب، علي بديع، حميد سيفي و مجتبي شيرازي حضور دارند که به نظر نمي‌رسد رقباي سرسختي براي قهرمان المپيک آتلانتا به حساب بيايند. البته عباس جديدي، نايب قهرمان المپيک آتلانتا و عضو شوراي شهر تهران هم کانديداي رياست فدراسيون است اما با توجه به نامه سازمان بازرسي کل کشور مبني بر منع حضور اعضاي شوراي شهر در انتخابات فدراسيون‌ها نمي‌تواند در اين انتخابات شرکت کند.

با وجود اين کانديداها به نظر نمي‌رسد خادم کار سختي براي رسيدن به صندلي رياست فدراسيون کشتي داشته باشد.

نظر شما