دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۲۷۶۷
|
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۲
در پنجمين نمايشگاه بازي، سرگرمي و آموزش كودك و نوجوان؛
پنجمین نمایشگاه بازی، سرگرمی و آموزش کودک و نوجوان، با حضور 30 سازمان و شرکت تابعه شهرداری تهران، در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران(بوستان گفتگو) افتتاح می شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهر تهران، سازمان زیباسازی شهر تهران، با هدف ارتقا سطح آگاهی و حساسیت کودکان و نوجوانان نسبت به مفاهیم، وظایف و تاثیر رفتار مطلوب شهروندی و ایجاد مهارت های لازم در بخش زیباسازی شهر، در این نمایشگاه شرکت می کند.

این سازمان در طول برگزاری نمایشگاه، با برگزاری برنامه ها و میزگردهای آموزشی، قصه گویی و اجرای نمایش های جذاب، اجرای نقاشی توسط کودکان و معرفی آخرین دستاوردهای تولیدی محصولات فرهنگی مانند کتاب و لوح های فشرده حضور خواهد داشت.

در این نمایشگاه، سازمان‌ها و شرکت های تابعه شهرداری تهران، با استفاده از تجارب گذشته و لزوم تحقق اهدافی مانند ارتقای آگاهی شهروندان، آشنایی با بازی های بومی و سنتی، ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی و همچنین معرفی فعالیتهای خانه های کودک و اسباب بازی سراهای محله، فعالیت ها ی خود را در قالب سرگرمی و آموزش کودکان و نوجوانان ارائه می کنند.

پنجمین نمایشگاه بازی، سرگرمی و آموزش کودک و نوجوان با شعار تهران، شهر دوستدار كودك از تاریخ 16 تا 20 دی ماه برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند در تاریخ یاد شده از ساعت 10 تا 18 از غرفه سازمان زیباسازی شهر تهران دیدن کنند.
نظر شما