سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۴۶
کد خبر: ۷۲۸۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۴
به منظور راهنمایی شهروندان و ایمن سازی بزرگراهها ، علائم ترافیکی و تابلوهای راهنمایی مسیر از سوی شهرداری منطقه 3 در بزرگراه نیایش و ورودی تونل نصب شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تهران، مهدی طیبانی معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با اعلام گفت :به منظور راهنمایی شهروندان و جلوگیری از سردرگمی آنها تابلوهای راهنمای مسیر در بزرگراه های کردستان و نیایش قبل از ورودی تونل نصب شد.


وی  نصب 40 عدد تابلوی تعیین سرعت در سطح بزرگراهها و نصب و جابجایی 5 عدد راه بند کنار بزرگراه کردستان به ملاصدرا ،نیایش به سئول شمال و شهید مدرس ورودی به آفریقا را بخش دیگری از اقدامات صورت گرفته در معابر شریانی و بزرگراهی منطقه 3 عنوان کرد.


طیبانی در ادامه تصریح کرد: از سوی دیگر به منظور ایمن سازی بزرگراه ها طی یکماه  گذشته 357  متر گاردیل با متعلقات در بزرگراههای نیایش  ،کردستان  ،شهید مدرس ،شهید همت  ،شهید حقانی و خیابان های سئول و ملاصدرا نصب شده است .


وی در ادامه نصب 179 عدد تابلوی ترافیکی در بزرگراههای شهید صدر ،شهید چمران ،شهید مدرس و خیابان های شهید دستگردی ،رشید یاسمی ،ملاصدرا، میرداماد ،شریعتی و.. را بخش دیگری از اقدامات یک ماه اخیر حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه 3 برشمرد.


معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 3 یادآور شد: تابلوهای اسامی معابر خیابان های ولی عصر ، میرداماد ، شیخ بهایی  ،شهید خدامی و فرید افشار نیز به تعداد 23 عدد نصب و مرمت شده اند.

نظر شما