سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۵۷
کد خبر: ۷۳۰۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۲
پس از فیلم موفق «جانگوی آزاد شده»، کوئنتین تارانتینو این‌بار فیلم وسترن جدیدش را با عنوان «هشت نفرت‌انگیز» امسال کلید می‌زند.
به گزارش شهر،، «کوئنتین تارانتینو»، کارگردان سرشناس برنده نخل طلا امیدوار است بتواند فیلم وسترن جدیدش را با عنوان «هشت نفرت‌انگیز» از تابستان 2014 مقابل دوربین ببرد.

عنوان فیلم جدید «تارانتینو» یادآور فیلم «هفت شگفت‌انگیز» ساخته «جان استورگس» در سال 1990 است که در واقع بازسازی فیلم «هفت سامورایی» ساخته «آکی‌ر‌ا کوروساوا»، کارگردان شهیر ژاپنی در دهه 50 میلادی است.

هنوز تیم بازیگری فیلم جدید «تارانتینو» انتخاب نشده است، اما «ویکتوریا توماس» که پیش از این در فیلم «جانگو» با وی همکاری کرده است، مسئولیت انتخاب بازیگران این وسترن را بر عهده بگیرد، گرچه یک نقش برای «کریستوفر والتز» در فیلمنامه در نظر گرفته شده است که پیش از این در فیلم‌های «جانگوی آزاد شده» و «حرامزاده‌های لعنتی» سابقه همکاری با «تارانتینو» را دارد.

تهیه‌کنندگی «هشت نفرت‌انگیز» بر عهده «پیلار ساوون» است که تهیه‌کنندگی فیلم «جانگو» را نیز در دست داشت و در فیلم «حرامزاده‌های لعنتی» در نقش دستیار تهیه‌کننده ایفای نقش کرد.

هنوز مشخص نیست کدام کمپانی مسئولیت سرمایه‌گذاری و توزیع فیلم «هشت نفرت‌انگیز» را بر عهده خواهد داشت، اما کمپانی «وین‌اشتین» به سبب همکاری طولانی مدت با «تارانتینو» به احتمال فراوان این مسئولیت را خواهد داشت.

«تارانتینو» که همواره علاقه‌ خاصی به ژانر وسترن داشته است، پس از ساخت فیلم «داستان عامه‌پسند» در دهه 90 تلاش کرد که اقتباسی از «40 Lashes Less one» اثر «المور لئونارد» را به سینما بیاورد که درباره دو زندانی است که برای رسیدن به آزادی مجبور به شکار پنج تبهکار هستند.
منبع: ایسنا
نظر شما