دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۹
کد خبر: ۷۳۱۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۷
برنامه " یک کتاب – یک نویسنده " با حضور پری رضوی برگزار می شود
کتابخانه شیخ مفید با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و آشنایی بیشتر مخاطبان با جدید ترین کتاب های منتشر شده و نیز تعامل با خالقان آثار، ویژه برنامه " یک کتاب – یک نویسنده " را با معرفی مجموعه داستان " ماه یام " برگزار می کند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای تهران و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 22 ، این برنامه در قالب سلسله نشست های باشگاه کتاب این منطقه با حضور پری رضوی نویسنده محلی کتاب " ماه یام " وبیش از 50 تن از اعضای باشگاه برگزار می شود.
بر اساس این گزارش پری رضوی در این نشست در باره انگیزه های انتشار "ماه یام " ، مضمون و فضای حاکم بر کتاب صحبت می کند و در ادامه با مشارکت اعضای باشگاه کتاب ، سبک و سیاق اثر و محتوای آن مورد نقد و بررسی قرار می گیرد.
این گزارش می افزاید : در این نشست هم چنین خدیجه علی بیگی نویسنده و منتقد ادبی و مسوول کانون ادبی فرهنگسرای تهران در باره انگیزه های نویسندگی سخنرانی خواهد کرد.
گفتنی است پری رضوی مجموعه  داستانهای " ماه یام "  را با مضامین اجتماعی و روانشناختی به رشته تحریر درآورده و دارای آثار دیگری با این مضامین است که " گرگ های خطی " شاخص ترین آنهاست.
نشست نقد و بررسی " ماه یام " روز سه شنبه 24 دی ماه جاری از ساعت 16 در کتابخانه شیخ مفید خانه فرهنگ امیرکبیر به نشانی شهرک گلستان - انتهای بلوار شهید برادران زینلی (کاج) - سروستان 11 شرقی - پلاک 6 برگزار می شود و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 44728019 بگیرند.




نظر شما