شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۶
کد خبر: ۷۳۲۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۰
کلارنس سيدورف تنها يک روز پس از خداحافظي از فوتبال به عنوان سرمربي تيم بزرگي همچون آث ميلان انتخاب شد.
به گزارش شهر، ميلان در فصل جاري رقابت‌هاي سري A نتايج کابوس واري را کسب کرده است. تا جايي که بدترين عملکرد تاريخ خود را داشته است.

روسونري، در ديدار برابر ساسولو در هفته‌ نوزدهم رقابت‌هاي سري A با نتيجه‌ چهار بر سه تن به شکست داد. شکستي که به اخراج ماسيميليانو آلگري، سرمربي اين تيم منتهي شد.

سران باشگاه ميلان خيلي زود دست به کار شدند و سيدورف را به عنوان سرمربي جديد خود انتخاب کردند. انتخابي که شگفتي بسياري را به دنبال داشت.

رود گوليت، ستاره سابق تيم ملي فوتبال هلند و ميلان از انتخاب سيدورف شگفت زده است. او گفت: وقتي خبر انتخاب سيدورف را شنيدم بسيار شگفت زده شدم. اصلا انتظار انتخاب او را به عنوان سرمربي ميلان نداشتم. سيدورف همين امروز از فوتبال خداحافظي کرد و بعد از آن به عنوان سرمربي ميلان انتخاب شد. اين واقعا شگفت آور است.

واکنش سیدرف 
سيدورف در اولين اظهارات خود پس از اعلام نامش به عنوان سرمربي جديد روسونري گفت: اخراج آلگري در تصميم‌گيري من بسيار تاثير داشت. گالياني روز دوشنبه با من تماس گرفت و پيشنهاد داد. من نمي‌توانستم به ميلان نه بگويم، چون 10 سال در اين تيم کار کرده‌ام.

هافبک پيشين روسونري تصريح کرد: زماني که به فرزندانم گفتم قرار است به ميلان برگرديم، همه آنها ساکت شدند اما با آن مخالفتي نکردند. هنوز نمي‌دانم از چه شيوه‌اي براي هدايت ميلان استفاده خواهم کرد اما با 7 بازيکن اين تيم همبازي بوده‌ام و اين کمک فراواني به من خواهد کرد.

سيدورف در خصوص قراردادش به ميلان هم عنوان کرد: قراردادي که با ميلان بسته‌ام 2 سال و نيمه است. از فرصتي که باشگاه در اختيارم قرارداده است خوشحالم و براي اينکه عملکردي خوب ارائه کنم انگيزه بسياري دارم.


ميلان در رقابت‌هاي سري A با 22 امتياز در جايگاه نازل يازدهم قرار دارد. اين تيم در آخرين بازي هفته‌ بيستم سري A يکشنبه هفته‌ آينده در سن سيرو از ورونا پذيرايي خواهد کرد.

در اين بازي از سيدورف، سرمربي جديد ميلان رونمايي خواهد شد. 

نظر شما