دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۵
کد خبر: ۷۳۵۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵
ششمين همايش دوسالانه بين‌المللی هنرهای اسلامی كويت با حضور هنرمندان ايراني برگزار شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مركز هنرهاي تجسمي، در ششمين همايش دوسالانه هنرهای اسلامي كويت 60 هنرمند از 28 كشور از جمله تركيه، الجزاير، مالزي، هند، كويت، تاجيكستان و هفت هنرمند از كشورمان حضور داشتند.

امير احمد فلسفي، صداقت جباري، عذرا بخشايشي، الهه خاتمي، محمد نباتي، فريدون جوقان و ميترا رضوي در رشته هاي خوشنويسي، نگارگري و تذهيب، فرش بافي و گليم بافي با حضور در اين دوسالانه آثاري را به  نمايش گذاشتند و كارگاههاي آموزشي برگزار كردند.

اين دوسالانه با حضور فريد العمادي؛ قائم مقام وزارت اوقاف و اموراسلامي كويت، رايزن فرهنگي جمهوري اسلامي ايران در كويت و فريد العلي؛ رييس مركز هنرهاي اسلامي اين كشور برگزار شد و قائم مقام وزارت اوقاف و امور اسلامي كويت در بازديد از آثار هنرمندان كشورمان با تحسين تمدن فرهنگ و هنر ايراني، حضور هنرمندان كشورمان در همايش هاي هنرهاي اسلامي كويت را بيانگر توجه وزارت اوقاف كويت به تمدن و فرهنگ و هنر جمهوري اسلامي ايران و علاقه بندي به همكاري و تعامل نزديك با هنرمندان ايراني عنوان كرد.

همچنين عذرا عقيقي بخشايشي كتاب معرفي 300 هنرمند خوشنويس زن ايراني را به قائم مقام وزير اوقاف و امور اسلامي كويت اهدا كرد.
نظر شما