شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۳
کد خبر: ۷۳۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۹
مدیر کل کمیته امداد استان تهران گفت: چنانچه اعتبارات لازم برای توزیع بن نوروزی به نیازمندان و کارگران تأمین شود این بن با معرفی معتمدین محل در اختیار این افراد قرار می‌گیرد.
به گزارش شهر، تبارک سبحانی، با اشاره به افتتاح فروشگاه نوروزی کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: این فروشگاه از ابتدای بهمن فعالیت خود را آغاز کرده است و تا فروردین 93 ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده بن‌های نوروزی بین مددجویان کمیته امداد توزیع شده است که حدود 3 میلیارد تومان بن نوروزی به مددجویان داده شده است.

سبحانی خاطرنشان کرد: میزان هر بن 10 هزار تومان است که کمیته امداد امام خمینی به تعداد هر خانوار بن در اختیار آنها قرار می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تأکید کرد: یکی دیگر از برنامه‌های این نهاد توزیع بن بین نیازمندان و کارگران معرفی شده از سوی معتمدین محل، هیئت امنای مساجد و روحانیون است که در این راستا نیز به دنبال تأمین اعتبار هستیم.

وی گفت: چنانچه اعتبارات این بخش تأمین شود توزیع بن بین نیازمندان و کارگران آغاز خواهد شد به طوری که سال گذشته در این بخش یک میلیارد تومان بن توزیع شد.

سبحانی در ادامه در خصوص توزیع سبد کالای نوروزی به مددجویان تحت پوشش امداد گفت: در این بخش نیز تمهیداتی صورت گرفته است که قرار است هر شهرستان از منابع درآمدی در جشن نیکوکاری، سبد کالایی را تهیه و در اختیار مددجویان تحت پوشش قرار دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: مددجویان می‌توانند برای مراجعه به فروشگاه نوروزی از پایانه‌های اتوبوسرانی از جمله فیاض‌بخش، آزادی، خاوران و بهشتی استفاده کنند به طوری که شرکت اتوبوسرانی برای جابجایی مددجویان به صورت نیمه رایگان خدماتی را به مددجویان می‌دهند.
نظر شما