شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۹
کد خبر: ۷۳۶۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۷
در سلسله نشست "تب و تاب کتاب" در خانه فرهنگ عظیمی برگزار می شود
کتاب «گلف روي باروت» نوشته"آیدا مرادی آهنی" با حضور منتقدین ادبی در برنامه "تب و تاب کتاب " خانه فرهنگ دکتر عظیمی نقد و بررسی می شود
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک، در این نشست مرادی اهنی ضمن بیان تجربیات و نحوه شکل گیری تحریر این رمان به سئوال حضار پاسخ خواهد داد. همچنین کاوه فولادی نسب و زهرا عبدی مولف و منتقد ادبی ،به نقد و بررسی کتاب می پردازند. 
شخصيت اصلي كتاب «گلف روي باروت» به دنبال رويارويي با مسأله اي كه در گذشته منجر به شكست او شده، درگير مسائلي در زمان حال مي شود و اين مسائل براي او ماجراهايي را رقم مي زنند كه به تدريج و در طول سفر به چند كشور مختلف به معماهاي بزرگي تبديل مي شوند... در پي حل زنجير معماها در اين چند كشور و كشف ارتباط بين كاراكترهاي اين زنجيره، شخصيت اصلي در طول سفر و بازي پرخطري كه واردش مي شود، به پاسخ ها و در نهايت مهمترين كشف زندگي اش مي رسد...

«گلف روي باروت» طرحي جنايي معمايي دارد. اين رمان، اثري پلات محور است. داستان آن در چندين كشور مختلف مي گذرد و زنجيره اي از معماها را دنبال مي كند. شخصيت محوري رمان هم در پي حل كردن اين معماها به شناخت جديدي از خود مي رسد.
این نشست دوشنبه 7 بهمن ماه ساعت 17 با حضور علاقمندان حوزه کتاب در خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی به نشانی  میدان قدس- جنب شهرداری، کوی مهنا یک برگزار می شود.
حضور علاقه مندان ازاد و رایگان است و مخاطبان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 22724336  تماس بگیرند.

نظر شما