چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۳۶
کد خبر: ۷۳۶۹۱
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۴
با تلاش اداره فضای سبز معاونت امور شهری و فضای سبز منطقه 10 طرح کاشت نهال رایگان در منازل شهروندان ساکن محدوده منطقه 10 با همکاری شورایاری محلات در حال اجراست.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 10، فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر گفت: این طرح با هدف افزایش سرانه فضای سبز و ارتقا فرهنگ زیست محیطی به منظور ایجاد محیط با نشاط و کاهش آلودگی هوا از بیستم دی ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان هفته منابع طبیعی 21 اسفند ماه ادامه خواهد داشت.
وی با بیان این که این طرح تاکنون با استقبال چشمگیر شهروندان همراه بوده است افزود: کارشناسان اداره فضای سبز منطقه بر اساس درخواست متقاضیان برای کاشت نهال به درب منازل مراجعه کرده و پس از بازدید و تعیین اقلام مورد نیاز همراه با اکیپ های کاشت فضای سبز نسبت به غرس انواع نهال مثمر و غیر مثمر شامل زردآلو ، گیلاس، آلو، سیب، چنار، نارون، توت نرک و ... اقدام می کنند.
به گفته وی، اطلاع رسانی مناسب به شهروندان از طریق ارسال پیامک و اجرای تبلیغات محیطی انجام شده و متقاضیان می توانند با شماره های 137 و یا 55726327، 66038565و 55756200 تماس بگیرند همچنین به همراه کاشت نهال، یک نسخه بروشور آموزشی کاشت نهال نیز به شهروندان اهدا می شود.

نظر شما