دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۲
کد خبر: ۷۳۷۳۶
|
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲
9 سالن در شهر تهران ميزبان گروههايي است که در بخش‌هاي مختلف بيست و نهمين جشنواره موسيقي فجر به روي صحنه مي روند.
به گزارش شهر به نقل از ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، گروههاي مختلف موسيقي  بخش‌هاي مختلف در تالار وحدت، سالن رودكي، ايوان شمس، برج آزادي،​ فرهنگسراي نياوران، اريكه ايرانيان، فرهنگسراي ارسباران، خانه هنرمندان و برج ميلاد به اجرا مي پردازند.

بر اساس اين گزارش، تالار وحدت به بخش جنبي اختصاص دارد و ميزبان يک گروه از بخش استعدادهاي درخشان و دو اجراي بين الملل نيز هست. سالن رودکي يک سانس را به استعدادهاي درخشان،​ يك سانس به آثار رسيده در بخش رقابتي و يك سانس را به آثار بخش جنبي و بين الملل اختصاص داده است .

ايوان شمس براي اجراي گروههاي بخش بين الملل و جنبي در نظر گرفته شده است.

همچنين گروههاي بخش رقابتي و اقليتهاي مذهبي در برج آزادي به صحنه مي‌روند و بانوان هم در فرهنگ‌سراي نياوران آثارشان را ارائه مي‌کنند.

آثار بخش کودک و نوجوان و تعدادي از آثار بخش جنبي در اريكه ايرانيان اجرا مي‌شوند و فرهنگسراي ارسباران ميزبان  گروههاي بخش نسلي ديگر است.

برج ميلاد براي آثار پاپ جشنواره در نظر گرفته شده و نمايش فيلم در خانه هنرمندان خواهد بود.

بيست و نهمين جشنواره موسيقي فجر در دو بخش رقابتي و جنبي برگزار مي‌شود .

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر 24 بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.
 
بر اساس این گزارش جدول اجراهاي بيست و نهمين جشنواره بين المللي موسيقي فجر امروز يكشنبه 6 بهمن ماه منتشر شد.
 
جشنواره موسيقي فجر امسال با حضور 112 گروه در بخش رقابتي و جنبي از 24 بهمن تا 1 اسفند در تهران و چند استان كشورمان برگزار مي شود.
  
جشنواره بيست و نهم موسيقي فجر در بخش رقابتي در شاخه​هاي كلاسيك ايراني، كلاسيك غير ايراني، آهنگسازي كلاسيك ايراني، آهنگسازي كلاسيك غير ايراني، پايان نامه ، موسيقي حماسي و در بخش جنبي در شاخه هاي بين الملل، سنتي، اركسترال، پاپ، نواحي، كودك، بانوان، نسلي ديگر، استعدادهاي درخشان و نمايش فيلم برگزار مي شود.

نحوه بليت فروشي اجراهاي جشنواره بيست و نهم فردا دوشنبه 7 بهمن ماه اعلام مي شود.  
برچسب ها: جدول موسیقی ، فجر
نظر شما