شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۹
کد خبر: ۷۳۷۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵
معاون خدمات شهری شهرداری تهران خبر داد:
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از کاشت بیش از 10 میلیون گل لاله در شهر تهران قبل از آغاز سال جدید و نوروز 93 خبر داد.
به گزارش شهر، مجتبی عبداللهی با بیان اینکه کاشت گل لاله در شهر تهران به اتمام رسیده است، گفت: امسال نیز همچون 2 سال گذشته به کاشت پیاز گل لاله در مناطق 22گانه و 123 ناحیه شهر تهران پرداخته ایم. به عبارتی امسال برای سومین بار است که این گل ها نمای تهران را زیباتر می کنند.
وی با اشاره به کاشت بیش از 10 میلیون پیاز لاله در شهر تهران افزود: این گل های در روزهای پایانی اسفندماه نمای زیبایی را به شهر تهران خواهند داد و روزهای آخر زمستان را برای شهروندان دلپذیرتر می کنند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه این گل ها در تمامی بوستان ها، میادین و بزرگراه ها کاشته شده اند، تصریح کرد: گل های لاله به صورت فرش گل در تمامی مناطق پهن می شوند و این در حالیست که طراحی گل ها هم انجام شده است.
عبداللهی با بیان اینکه قول می دهیم امسال رسیدگی به وضعیت شهر تهران همچون سال گذشته قبل از نوروز به اتمام برسد، ادامه داد: قبل از نوروز 93 شهر تهران به عنوان شهری پر از گل لاله آماده استقبال از سال جدید خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 5میلیون پیاز لاله در شهر تهران کاشته شد، اظهار کرد: این لاله‌ها در رنگ‌های متنوع و با طراحی خاص کاشته شدند تا در آستانه سال نو شهر حال و هوای شادتری به خود بگیرد  که در این راستا بسال قبل هم به منظور بهره‌مندی شهروندان از منظر زیبای شهری و ایجاد طراوت و نشاط، در معابر اصلی و پر رفت وآمد سطح شهر تعدادی لاله در بزرگراه‌های شهیدزین‌الدین، صیادشیرازی، شهیدباقری، امام‌علی‌(ع) و برخی بوستان‌های مناطق کاشته شده بود.
نظر شما