يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۵۲
کد خبر: ۷۳۸۵۷
|
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۹
رییس شورای عالی استان‎ها از عضویت رئیس شورای اسلامی شهر تهران در کمیته انتقال پایتخت خبر داد.
به گزارش شهر، در جلسه امروز شورای شهر یک فوریت لوایح نرخ کرایه تاکسی، اتوبوس، مترو و لایحه نظام یک پارچه نظام الکترونیک حمل و نقل عمومی به تصویب شورا رسید.

بنابراین گزارش احمد مسجد جامعی رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز در آغاز چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران اظهار داشت: خوشبختانه آقای چمران مجدداً به عنوان رئیس شورای عالی استانها انتخاب شدند که امیدواریم با تجربه و دانش وی شاهد وضعیت شکوفاتری در حوزه مدیریت شوراها باشیم.

چمران ادامه داد: بنده از تمامی دوستان و جنابعالی تشکر می‌کنم و امیدوارم شایسته خدمت باشم.

عضو اسلامی شورای شهر تهران ادامه داد: در جلسه اخیر شورای شهر با نمایندگان مجمع استان تهران قرار شد رئیس شورای اسلامی شهر تهران به عنوان عضو کمیته انتقال پایتخت در جلسات حضور پیدا کنند.

به گزارش فارس، در ادامه جلسه علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با انتقاد از نطق پیش از دستور جلسه امروز گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر زمان کمی تا پایان سال داریم در موارد مختلف و مهمی را باید به تصویب برسانیم بنده پیشنهاد می‌دهم که تا تصویب لوایح و طرح‌ها متعدد، دبیران شورایاری‌ها در صحن علنی پشت تریبون قرار نگیرند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر باید نرخ کرایه‌های تاکسی، مترو و اتوبوس و همچنین برنامه 5 ساله دوم شهرداری تهران به تصویب برسد که باید اولویت رسیدگی به این موضوعات باشد.

دبیر افزود: بنده پیشنهاد می‌دهم با توجه به حجم کاری شورای شهر تا پایان سال یک جلسه فوق‌العاده بگذاریم چرا که در حال حاضر با دو جلسه فعلی شورای شهر نمی‌توان انتظار داشت تمامی موضوعات در دستور کار شورا قرار گیرد.
مطالب مرتبط
برچسب ها: شورای شهر
نظر شما