يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۷
کد خبر: ۷۴۰۹۸
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
خدمات رسانی شهری به شهروندان در روزهای مبارک دهه فجر با سرعت بیشتری انجام می شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس مسعود سلیمی معاون شهری و فضای سبز شهرداری منطقه گفت: با توجه به آغاز دهه مبارک فجر فعالیتهای ویژه ای در جهت خدمات رسانی به شهروندان در سه بخش ارائه خواهد شد. 
وی افزود: به مناسبت این دهه مبارک ضمن آماده سازی معابر، میادین و فضاهای عمومی برای برگزاری جشنهای ویژه خدمات مختلفی شامل پاکسازی عمومی معابر، شستشوی المانها، مبلمان شهری، رفع نواقص تابلوها و بازنویسی آنها و تعویض پرچم ها انجام شده است. 
همچنین نزدیک به سه هزار متر مربع بنر و بیلبوردهای مناسبتی این ایام روی عرضه پلها نصب و ساختمان و معابر اصلی منطقه آذین بندی شده اند. 
سلیمی ادامه داد: بخشی از فعالیتهای این حوزه شامل فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی با اجرای برنامه های نمایشی بازیافت و نیز برگزاری مسابقه و اهدای جوایز است. 
وی به فعالیتهای آموزشی این حوزه به مناسبت دهه فجر اشاره کرد و گفت: برپایی ایستگاه های فرهنگی و آموزشی و برگزاری مسابقات بازیافت ویژه بانوان از جمله این برنامه هاست که در سرای محله شکوفه جنوبی، مرکز مشاوره و آموزش گل و گیاه و مجموعه فرهنی امام علی (ع) اجرا می شود. 
این مسئول از توزیع شاخه های گل بین شهروندان خبر داد و افزود: این حوزه علاوه بر کاشت 12 اصله درخت در روز 12 بهمن که به دست فرزندان معظم شهدا در مدرسه شاهد کاشته شد، 2000 شاخه گل نیز در راهپیمایی روز 22 بهمن بین شهروندان توزیع می کند.
سلیمی تصریح کرد: بخش نهایی فعالیتهای این حوزه مشتمل بر نگهداری میادین و معابر از  جمله نظافت منظم  و مستمر، جمع آوری بموقع پسماندهای شهری، رسیدگی ویژه به فضای سبز معابر و میادین است. 
وی خاطرنشان کرد: روز 22 بهمن تمامی همکاران حوزه شهری و فضای سبز با سایر همکاران به همراه مردم در راهپمیایی شرکت خواهند کرد.


 

نظر شما