دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۲۹
کد خبر: ۷۴۱۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۷
با اجرای نمایشگاه عکس و جشن پیروزی انقلاب
برنامه های فرهنگی هنری خانه فرهنگ شیخ هادی در ایام الله دهه فجر اعلام شد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای رازی،مصطفی بیات رئیس خانه فرهنگ شیخ هادی گفت:هم زمان با یوم الله دهه فجر، نگارخانه شیخ هادی نمایشگاه عکس پیروزی انقلاب در محله ما، را برپا کرده است.

این نمایشگاه عکس که با آثاری از عکاسان جوان و پیشکسوت منطقه 11 برگزار شده، با به تصویر کشیدن نمادهای انقلاب در سراسر تهران، یادآور خاطرات انقلاب اسلامی در بهمن 57 خواهد بود.

وی افزود :علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه خاطره انگیز میتوانند از 12 تا 22 بهمن ماه از ساعت 10 صبح تا 18 عصر به نگارخانه خانه فرهنگ شیخ هادی مراجعه نمایند.

بیات در ادامه اظهار داشت:این خانه فرهنگ همچنین در ایام پیروزی انقلاب برگزار کننده "جشن انقلاب در محله"خواهد بود. این جشن با نشاط همزمان با دهه فجر در یکی از دبستانهای منطقه 11 برگزار می شود.

رئیس خانه فرهنگ شیخ هادی با اشاره به این که هدف از برگزاری این جشن ، آشنایی نسل جدید با دستاوردهای انقلاب و واگویه وقایع بهمن 57 است. تصریح کرد : فاصله 35 ساله با وقایع انقلاب 57 نباید باعث شود که کودکان ما رنج ها و زحمات نیاکان خود برای پیروزی و حفظ انقلاب را نشناسند و همچنین بیان آن در یک محیط شاد و بانشاط ضمن اینکه مناسب سن بچه هاست، سبب علاقه مندی آنها به دانستن بیشتر درمورد انقلاب می شود.

وی ادامه داد برنامه های این جشن شامل: مسابقه و جایزه، تئاتر، خاطره گویی و .. خواهد بود.

این برنامه مفرح روز 20 بهمن به میزبانی خانه فرهنگ شیخ هادی در دبستان شاهد فیروزکوهی برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت بازدید از نمایشگاه می توانند به خانه فرهنگ شیخ هادی به نشانی خیابان ولیعصر، نرسیده به سه راه جمهوری، کوچه شهید حسین سخنور مراجعه و یا با شماره تلفن:66498587 تماس بگیرند.

نظر شما