دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۴۷
کد خبر: ۷۴۲۶۹
|
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۳
نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی « اشباح» ساخته داریوش مهرجویی به دلیل عدم حضور کارگردان لغو شد.
به گزارش خبرنگار شهر، فیلم سینمایی « اشباح» ساخته داریوش مهرجویی امروز در هشتمین روز از سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر برای اهالی رسانه و منتقدان در برج میلاد اکران شد.

مهرجویی از جمله کارگردان های باسابقه و بزرگی است که در سال های اخیر نتوانسته با فیلم های جدیدش، نظر مخاطبان و علاقه مندان فیلم های سال های دور خود را جلب کند.

اکران فیلم«اشباح» در سالن همایش های برج میلاد نیز امروز واکنش های مختلفی از جمله خنده برخی از مخاطبان و کف زدن دیگر تماشاچیان را در هنگام اکران به همراه داشت.پایان فیلم هم تشویق چندانی از سوی مخاطبان به همراه نداشت.

نشست پرسش و پاسخ فیلم نیز به دلیل عدم حضور کارگردان لغو شد.

داستان فیلم اشباح که به غیر از چند نما خاص و مورد تاکید به صورت سیاه و سفید به نمایش گذاشته، در مورد خانواده ای است که  در کشاکش زندگی پرتلاطم قرار می گیرند. مرد خانواده تیمسار بازنشسته و دائم الخمری ست که با همسر خود دارای مشکلات خانوادگی ست و در ارتباطی نامشروع با کلفت خانه صاحب فرزند ناخواسته ای می شود. کلفت تصمیم به نگه داشتن فرزند خود می کند و این کودک در بزرگسالی معشوق بردار خود می شود درحالی که نمی دانند خواهر و برادر هستند.

امیرعلی دانایی ، مهتاب کرامتی ، حسن معجونی ، مهدی سلطانی ، ملیکا شریفی‌نیا ، هنگامه حمیدزاده و احمد یاوری‌شاد در این فیلم ایفای نقش می کنند .

نظر شما