شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۸
کد خبر: ۷۴۳۰۰
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۸
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 اعلام کرد : در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر اقداماتی بمنظور رفاه حال شهروندان در خصوص خدمات دهی اتوبوس ها بعمل آمده است.

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، سلمانی  معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه با اعلام این خبر گفت : در راستای تکریم شهروندان و خدمات رسانی به آنها تعداد 20 دستگاه اتوبوس جهت عزیمت به مرقد مطهر حضرت امام (ره) در روز 12 بهمن ماه اعزام و همچنین برنامه ریزی جهت اعزام بيش از 80 دستگاه اتوبوس به پايانه آزادي جهت دپو در خيابان  رحماني و جاده مخصوص   ( در یوم اله 22 بهمن ) انجام شد .

وی افزود : برنامه ریزی جهت حضور مستمر عوامل در پايانه آزادي از  ساعات اوليه صبح   ( در یوم اله 22 بهمن ) و تهيه تراكت و نصب در اتوبوسها جهت سهولت در امر جابجايي  شهروندان  از دیگر اقدامات اتوبوسرانی منطقه بوده است .

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 در پایان اظهار داشت : برنامه ریزی جهت اعزام 3 دستگاه اتوبوس به ميدان كمال الملك ( در یوم اله 22 بهمن ) و هماهنگي با معاونت بهره برداري و فني سامانه 10 اتوبوسرانی در خصوص رفع نقص فني اتوبوس ها و كارواش آنها جهت رفاه حال شهروندان در دستور کار این حوزه قرار دارد .

نظر شما