يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۲۲
کد خبر: ۷۴۳۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۳
همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بانوان تاثیر گذار انقلاب اسلامی شامل همسران شهداء، ایثارگران و بانوان نمونه از سوی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 تجلیل شدند.

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 3 تهران، مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی با اشاره به اینکه این بانوان در زمینه تحصیلی و اخلاقی برجسته و ممتاز بوده اند افزود: این برنامه در سالن آمفی تاتر شهرک فجر برگزار شد و طی آن از همسران شهداء و ایثارگران منطقه تقدیر شد.

وی با بیان اینکه بانوان در تمام صحنه های انقلاب نقش آفرین بوده اند گفت: بانوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردارند که این نشان از نقش مهم و اساسی آنها در طول انقلاب اسلامی و سالهای بعد از آن می باشد.

وی در ادامه با اشاره به نقش زنان در انقلاب اسلامی، عنوان کرد: حضور پرشور در شکل‌گیری انقلاب اسلامی از افتخارات بزرگ زنان مسلمان ایـران اسلامی است.

وی درخصوص سایر برنامه های دهه فجر گفت: استقرار و ارائه خدمات فرهنگی اتوبوس های شمسه در میادین مهم شهر تهران، برپایی نمایشگاه عکس از وقایع انقلاب اسلامی و حضور مردم در سرای محلات (روز شمار انقلاب )، تور گردشگری یک روزه ونیم روزه با محوریت نقاط عطف انقلاب اسلامی (موزه عبرتها ،مسجد مطهری ،برج میلاد ،تونل نیایش و ... ) از برنامه های دهه فجر است.

پیرهادی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه در مسیر راهپیمایی 22 بهمن و برپایی غرفه فرهنگی ،هنری ،عکاسی ،نقاشی ،خوشنویسی ،کامپیوتر ،دعا ونیایش وقرآن، حضور گروه های فرهنگی و هنری شمسه با محوریت عکاسان ، نقاشان ، فیلم سازان به منظور مستند سازی حضور حماسی شهروندان در مراسم راهپیمایی 22بهمن، برپایی نمایشگاه کتب و محصولات فرهنگی با محوریت انقلاب اسلامی ولایت و بصیرت از دیگر برنامه های این ایام است.

عطر افشانی مزار شهدای گرانقدر منطقه با محوریت بهشت زهرا وتجلیل از خانواده معظم شهدا وایثار گران، تجلیل از خانواده معظم شاهد و ایثارگر با حضور شهرداران نواحی و معاونین شهردار، برگزاری هفته فیلم در 22 مرکز فرهنگی بازپخش فیلم های سینمایی انقلاب اسلامی ویژه عموم مردم در میدان ونک و بوستان ملت و برگزاری جشن دهه فجر در سرای محلات ، مدارس از برنامه های شهرداری منطقه 3 در ایام دهه فجر است.

نظر شما