سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۹
کد خبر: ۷۴۳۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۲
ما همه داریم به هم دروغ می‌گوییم و مثل قدیم همدیگر را دوست نداریم و متاسفانه می‌خواهیم یکدیگر را از بین ببریم، کلاه سر هم بگذاریم و مرتب برای هم مشکل ایجاد کنیم.
به گزارش شهر، عزت‌الله انتظامی که همچون صحنه هنر همواره در عرصه‌های انسا‌ن‌دوستی و نیکوکاری نیز درخشان ظاهر شده است به تازگی در گفت‌وگویی به بهانه فعالیت‌های خیرخواهانه‌اش در هلال‌احمر از تحریم‌های دارویی، بی‌مهری افراد جامعه نسبت به یکدیگر و همچنین بحث داغ این روزهای پایتخت؛ آلودگی هوا گلایه کرده و گفته است: شهر پر از ماشین و دود شده است و مردم هوای آلوده را تنفس می‌کنند. چرا نباید برنامه‌ریزی انجام دهیم و ساعات مدارس و دانشگاه‌ها با شروع کار ادارات و سایر مراکز یکسان باشد.

تحریم دارویی حق ملت ایران نیست
طبق اطلاعات ارائه شده در «شهروند» این بازیگر شناخته شده سینما در دیدار با فرحناز رافع ،رئیس سازمان داوطلبان با ابراز تاسف و ناراحتی از مشکلات درمانی و دارویی مردم در کشور می‌گوید : من به‌عنوان یک ایرانی می‌پرسم چرا باید ملت ما تحریم دارویی شوند. او با این‌که خودش هم از بیماری قلبی و ریوی رنج می‌برد، خطاب به رئیس سازمان داوطلبان گفته است: خدا به شما قوت و نصرت دهد تا یک گوشه از کار را بگیرید. من می‌دانم که نیروهای هلال‌احمر با چه مشقاتی و با وجود مشکلات زیاد کار می‌کنند و باید به آنها تبریک گفت. انجام کار خیر با تشویقات و بخشنامه‌های اداری ارزشی ندارد و نیروهای هلال‌احمر با نیت خوب و از عمق دل و جان فعالیت می‌کنند.

مثل قدیم همدیگر را دوست نداریم و می‌خواهیم یکدیگر را از بین ببریم

انتظامی همچنین در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرده است: ما همه داریم به هم دروغ می‌گوییم و مثل قدیم همدیگر را دوست نداریم و متاسفانه می‌خواهیم یکدیگر را از بین ببریم، کلاه سر هم بگذاریم و مرتب برای هم مشکل ایجاد کنیم. عزت‌الله انتظامی در پایان گفته است: فعالیت‌های ما به خاطر حرفه‌مان پرسروصداست و امیدوارم بتوانم باز هم در فعالیت‌های بشردوستانه با این جمعیت همکاری کنم.

منبع:  شبکه ایران
نظر شما