يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۱
کد خبر: ۷۴۶۶۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۱
نماینده تام الاختیار وزیر ورزش در واگذاری و خصوصی سازی باشگاه های پرسپولیس و استقلال گفت: تلاش می کنیم تا پایان امسال برای نحوه اداره این ۲ باشگاه و یا خصوصی سازی آنها تصمیم لازم را اتخاذ کنیم.
به گزارش شهر، امیررضا خادم در پایان نشستی که با علی پروین مدیرعامل پرسپولیس، علی دایی سرمربی این تیم و حسین هدایتی یکی از حامیان مالی چند سال اخیر پرسپولیس داشت افزود: براساس تصمیم وزارت ورزش ، قرار است خصوصی سازی باشگاه های استقلال و پرسپولیس بصورت جدی بررسی و تصمیم گیری شود که امروز این موضوع را با حضور دستاندرکاران باشگاه پرسپولیس بررسی کردیم.



معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: تا پایان این فصل حمایت کامل از اعضای هیات مدیره و مجموعه باشگاه پرسپولیس صورت خواهد گرفت تا فصل به پایان برسد اما پس از آن برای آغاز فصل جدید تلاش می کنیم تا پایان امسال تصمیمی برای خصوصی سازی یا طرحی اینگونه اتخاذ کنیم.


خادم افزود: البته باید بگویم خصوصی سازی این 2 باشگاه کاری ساده نیست و نیاز به مقدمات و برنامه ریزی های اساسی دارد اما وزارت ورزش امیدوار است با تلاش سایر نهادهای مربوط این کار صورت پذیرد.


او درخصوص گزینه هایی که برای واگذاری پرسپولیس به آنان نامشان مطرح می شود اظهار داشت: ‌نیاز نیست وارد این بحث شویم چون ما همچنان نیاز به بررسی های بیشتر داریم و حضور حسین هدایتی هم در این جلسه صرفا به علت کمک های مالی و حمایت های او از پرسپولیس است و خواستیم با دیدگاه های او هم آشنا شویم.
 
منبع: واحد مرکزی خبر
نظر شما