دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۲۱
کد خبر: ۷۴۷۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۴
فرهنگ‌سرای گلستان با در نظر گرفتن کاربرد روزافزون علم روباتیک در زندگی روزمره و با هدف ارتقاء‌ سطح دانش و مهارت‌ این علم، کلاس آموزش « روباتیک » را برگزار می‌کند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 8؛ آموزش پایه‌ای روباتیک، آشنایی با انواع روبات، آموزش مفاهیم الکترونیک، مکانیک و روباتیک، ساخت روبات‌های جذاب و... از جمله مباحثی است که در این دوره آموزشی مطرح خواهد شد.

آموزش غیر مستقیم، رشد خلاقیت، کشف استعدادهای جوان ، تشويق کارگروهي، تشکیل گروهی منسجم به منظور هم‌افزایی و سهولت در رسیدن به هدف واحد، گسترش فرهنگ علم پروري و پژوهش و بستر سازی جهت تولید علم، تقويت اعتماد به نفس و خودباوري و... از جمله اهداف برگزاری این کلاس آموزشی است.

علم روباتیک ترکیبی از علوم زیبای مهندسی اعم از مهندسی نرم ا فزار، مهندسی الکترونیک و مهندسی مکانیک است و افراد بعد از یادگیری علم روباتیک به صورت غیر مستقیم و تا حد نسبتاً خوبی با این رشته‌ها آشنا می‌گردند.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این کلاس‌ می‌توانند هر روز از ساعت 8 تا 18 به فرهنگسرای گلستان واقع در نارمک، میدان هلال احمر،خیابان گلستان مراجعه كنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 77810036 تماس بگيرند.

نظر شما