دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۹
کد خبر: ۷۴۷۵۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۲
سرویس های بهداشتی بازار پارچه عبدل آباد (احسانی) در آستانه نوروز 93 بهره برداری می شود.
به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه 19، شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: این سرویس بهداشتی در طبقه زیرزمین با مساحت 110 متر مربع درحال ساخت و تاکنون نیز از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است. 
وی افزود: سازه این سرویس از اسکلت فلزی است و تاکنون فوندانسیون ، اسکلت، سقف و دیوارچینی داخلی آن به اتمام رسیده و پیش بینی می شود تا 16 اسفند به اتمام برسد.
به گفته نثاری برای این پروژه 14 چشمه در نظر گرفته شده و به لحاظ موقعیت مکانی در خیابان شکوفه داخل خیابان احسانی، بین کوچه های 20 و 21 قرار دارد.
نثاری ساخت این سرویس بهداشتی را از ضروریات مرکز خرید احسانی و در راستای تأمین رفاه حال خریداران آن  دانست و گفت: خیابان احسانی یکی از مهمترین و پرترددترین مراکز خرید این منطقه محسوب می شود که  روزانه حجم زیادی از تردد شهروندان تهرانی را برای رفع مایحتاجشان، به این محله سفر می کنند. 
وی همچنین از تأمین پارکینگ های مورد نیاز شهروندان در ایام تردد نوروزی خبر داد و بیان کرد: فضای پارکینگ مدارس به پارک خودروها با هدف تردد آسانتر شهروندان و جلوگیری از سد معبر اختصاص می یابد و در این راستا نیز هماهنگی های لازم انجام می شود.
نظر شما