شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۴۸۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۷
مراسم یادواره شهدای والا مقام با حضور معاونین ،مشاورین شهردار منطقه ، معاونین و مدیران ارشد اداره کل ایثارگران شهرداری تهران ، خانواده معظم شهدا ، ائمه جماعات ، فرمانده ناحیه مقاوت میثم تمار ، رئیس بنیاد شهید مناطق 9 و 21 ، شورایاران و مدیران محلات این منطقه برگزار گردید .

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مجید نظام آبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج و مشاور شهردار در امور ایثارگران منطقه 21 با اعلام این خبر گفت : این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی و پخش کلیپی با مضمون دفاع مقدس آغاز شد و در ابتدای مراسم آقای علی نعمت زاده مشاور شهردار در امور نهادها ضمن خیر مقدم به مدعوین به تشریح برنامه های تدارک دیده شده پرداخت و توضیحاتی در خصوص اعزام کاروان راهیان نور و افتتاح بوستان سردار شهید محمد رضا کارور در روز شنبه مورخ 3/12/92 دادند ، در ادامه جناب آقای فیضی رئیس بنیاد شهید مناطق 9 و 21 نیز ضمن خیر مقدم به حاضرین در خصوص مقام والای شهدا به ایراد سخنانی پرداختند  .

وی افزود : در این مراسم نیز با اهدای لوح تقدیر از زحمات روسای سابق ناحیه مقاومت بسیج میثم تمار جناب سرهنگ ربیعی و بنیاد شهید مناطق 9 و 21 حاج آقا اردستانی تقدیر بعمل آمد .

نظام آبادی ادامه داد : در خاتمه ، با توزیع گل و گلاب بین شرکت کنندگان غبار روبی و شستشوی مزار شهدای گمنام  انجام گردید .

به گفته فرمانده حوزه مقاومت بسیج و مشاور شهردار در امور ایثارگران منطقه 21 یادواره شهدای این منطقه به همت اداره کل ایثارگران ، بنیاد شهید مناطق 9 و 21 و مدیران سازمان بهشت زهرا ( س ) در روز پنج شنبه 1 اسفند ماه از ساعت 14 در در سالن دعای ندبه بهشت زهرا ( س ) با حضور بالغ بر 700 نفر برگزار شد  .

وی در پایان تصریح کرد : هدف از برگزاری این یادواره ، ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار ، تقویت باورهای دینی و انقلابی بین شهروندان  است تا همگان بدانند مردان بی ادعایی با گذشتن از جانشان در مقابل دشمنان این مرز و  بوم از کشور و ملت حمایت کردند و وظیفه همه ملت پاسداشت حرمت شهدا و خانواده های  صبور آنها است و به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست .

نظر شما