يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۶
کد خبر: ۷۴۹۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
در کانون شهریاران خانه فرهنگ دکتر عظیمی
کانون شهریاران خانه فرهنگ دکتر عظیمی در نشست "تب و تاب کتاب " ، کتاب "و این قشنگترین دروغ دنیاست" سروده زهرا طراوتی را نقد و تحلیل می کند
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه یک ،علاوه بر تحلیل این کتاب، کانون شهریاران نشست  کارگاهی خود  را در ماه اسفند به شاعران سپیدسرا اختصاص داده است.
این جلسه آموزشی - کارگاهی دوشنبه پنجم اسفندماه از ساعت 16 آغاز میشود، در این نشست علاوه بر شعرخوانی شاعران کتاب "و این قشنگترین دروغ دنیاست" با حضور وحید پورزارع و سیداحمد حسینی دو شاعر مطرح معاصر بررسی می شود.
این مجموعه  شامل 144 شعر کوتاه از این شاعر جوان است که در قالب سپید و مینی‌مال نگارش یافته و تمی عاشقانه دارند.شعرهای این مجموعه زبانی ساده و صمیمی دارند و شاعر توانسته پاره‌ای از تصاویر زندگی روزمره را در قالب شعر و با حداقل کلمات در ذهن مخاطب خود تصویرسازی کند.
در این برنامه «افسانه راز» به عنوان مجری برنامه و «سابیر هاکا» شاعر برگزیده سومین جشنواره شعر کارگری به عنوان مهمان ویژه حضور خواهند داشت.
علاقمندان برای شرکت در این برنامه میتوانند به خانه فرهنگ دکتر عظیمی واقع در: تهران - خ شریعتی - نرسیده به میدان قدس - جنب مترو تجریش - کوچه مهنا یک - مراجعه کنند. ورود و شعرخوانی برای عموم آزاد است

نظر شما