يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۱۳
کد خبر: ۷۴۹۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۴
مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر از کاشت نهال و درخت در بازار حکیمیه و خاوران در طرح استقبال از نوروز 93 خبر داد.
به گزارش شهر ، رضا قدیمی با بیان اینکه افتتاح بازار گل خاوران در 3 ماهه اول 93 انجام می پذیرد، گفت: هدف از احداث این مجموعه ارتقای ایمنی بازار گل امام رضا(ع) است تا با مشکلی مواجه نشویم.

وی با تاکید بر اینکه امیدواریم با افتتاح بازار خاوران بورس گل تهران در شرق پایتخت مورد بهره برداری قرار بگیرد، تصریح کرد: با بهره برداری از این بازار گل علاوه بر دسترسی آسان شهروندان به این مجموعه، از بار ترافیکی پایتخت نیز کاسته خواهد شد.

قدیمی اظهار کرد: کاشت نهال و درخت در بازار حکیمیه و خاوران در طرح استقبال از نوروز انجام می شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر اظهار کرد: یکی از پروژه های مهم شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر راه اندازی بازار گل و گیاه در منطقه 15 تهران بوده که مورد استقبال شهروندان نیز قرار گرفته است.

قدیمی با پرداختن به مرکز خرید و فروش گل و گیاه تهران که در خاوران در حال احداث است، افزود: از چگونگی روند پیشرفت عمرانی این پروژه راضی هستیم و امیدواریم در موعد مقرر به بهره برداری برسد.
وی همچنین ادامه داد: با راه اندازی این مرکز شاهد سهولت شهروندان در خرید و فروش گل وگیاه خواهیم بود.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
Under Review: ۲
انتشار یافته: ۱
حسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۱
0
0
درسال 93بزرگ ترین بازار گل وگیاه درخاوران با حمایت مسئولین با امکانات فوق العا ده عالی شامل نمایشگاه دائمی سردخانه سایت اداری جهت صادرات متمرکز ورستوران کافیشاب پارکینگ وغرفه های دیدنی که درخاورمیا نه بینظیر است افتتاح خواهد شد این مجموعه در شکوفائی گل وگیاه در ایران تاثیر زیادی خواهد داشت بصورت ملکی
نظر شما