شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۵۰۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۶
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان تا فردا سه‌شنبه ۵ اسفندماه مهلت دارند تا برای شرکت در کنکور ۹۳ ثبت‌نام کنند.
به گزارش شهر ،حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور  گفت: براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۳ که به‌‌ دلایل مختلف تاکنون برای ثبت‌نام در آزمون سراسری دوره‌های‌ روزانه، نوبت دوم (شبانه‌)، نیمه‌حضوری، مجازی و بین‌الملل دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌، دانشگاه آزاد (برای رشته‌های پذیرش با آزمون)، دانشگاه‌ پیام‌‌نور (آموزش‌ از راه‌ دور) و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی‌ غیرانتفاعی‌ و غیردولتی‌ سال ۱۳۹۳ موفق به ثبت‌نام نشده‌اند تا فردا سه‌شنبه ۵ اسفندماه مهلت دارند با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور در این آزمون ثبت نام کنند.

وی با اشاره به آمار ثبت‌نام‌کنندگان در این مرحله، افزود: تا ساعت ۸ صبح امروز دوشنبه پنجم اسفندماه ۳۶ هزار و ۵۰۰ نفر برای شرکت در آزمون سراسری سال ۹۳ در مرحله دوم ثبت‌نام کرده‌اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: در مرحله اول ثبت‌نام آزمون سراسری سال ۹۳ نیز ۸۹۷ هزار و ۵۰۸ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند.

توکلی اضافه کرد: آزمون سراسری سال ۹۳ در صبح و بعد از ظهر روزهای پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ تیرماه و صبح روز شنبه ۷ تیرماه سال ۹۳ برگزار می‌شود. 
منبع: تسنیم
نظر شما