سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۰
کد خبر: ۷۵۰۴۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۸
اسامی ائمه با استفاده از گل های رنگارنگ در حاشیه بزرگراههای شهید همت ، شهید چمران و شهید مدرس نقش بسته است .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، رضا مددی معاون امور شهری و فضای سبز این منطقه با اعلام این مطلب گفت : این فرش های گل ها با استفاده از گل ها ی رنگارنگ فصلی از جمله بنفشه و ابری آبی و نقره ای رنگ و گل لاله طراحی شده اند و منقش به اسامی حضرت محمد(ص)، حضرت مهدی(عج) و حضرت امام حسین(ع) هستند .

وی در ادامه از اجرای نقش طاووس در بوستان بهار واقع در بزرگراه شهید چمران خبر داد و افزود: سر این طاووس از جنس فلز ساخته شده و پرهای آن با استفاده از گل های فصلی رنگارنگ طراحی و اجرا شده است .

وی در ادامه همچنین از شکوفایی مجدد باغ های لاله در این منطقه همزمان با فرا رسیدن فصل بهار خبر داد و گفت : به همت سازمان ها پارکها و فضای سبز شهر تهران، در پاییز امسال 780 هزار پیاز لاله در گونه و رنگ های بسیار متنوع و مختلف در بوستان های این منطقه از جمله بوستان های شریعتی و ملت و بلوار میرداماد، بزرگراه چمران، مدرس، همت کاشته شده است که این پیازها در فصل بهار شکوفا شده و سطح منطقه را غرق گل می کنند.

مددی با اشاره به اینکه مدیریت شهری این منطقه در جهت افزايش سرانه فضاي سبز ،بهبود کيفيت نماي بصري وهمسو شدن فعاليت ها با موازين زيست محيطي فعاليت مي کند تصریح کرد : با احداث 4 بوستان جدید در منطقه 3 تعداد بوستان های این منطقه به 92 مورد افزایش یافته است .


نظر شما