شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۶
کد خبر: ۷۵۰۷۹
|
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۶
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 گفت : مسیر همسطح غرب به شرق بزرگراه شهید لشگری در محل پروژه کاروانسراسنگی به منظور کاهش بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید لشگری به بهره برداری رسید .

به گزار ش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، دکتر غلامحسین سلمانی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر افزود : به منظور کاهش بار ترافیکی در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید لشگری در محدوده دوربرگردان نفت پارس تا تقاطع در دست احداث کاروانسراسنگی و استفاده همزمان و بهره برداری بصورت فازبندی از مسیرهای تقاطع غیر همسطح کاروانسراسنگی مسیر غرب به شرق ( همسطح ) ، بزرگراه شهید لشگری بطول  1325 متر و عرض 3 خط عبوری از سه راهی کاروانسرا سنگی تا ابتدای خیابان سها مورد بهره برداری قرار گرفت .

دکتر سلمانی در ادامه گفت : علاوه بر تاثیرات ترافیکی و سهولت تردد در مسیر غرب به شرق با بهره برداری از این مسیر تمهیدات و فضای فیزیکی لازم برای احداث آخرین پایه پل جهتی شمال به شرق نیز فراهم شد .

وی همچنین اظهار داشت : با برنامه ریزی انجام شده توسط مجری طرح ( موسسه شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیاء ) و معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه ، سایر مسیرها نیز بصورت متوالی بلافاصله پس از آماده سازی بصورت مجزا مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 21 در پایان تصریح کرد : در این راستا پل جهتی شرق به غرب از بزرگراه فتح به بزرگراه شهید لشگری به سمت غرب در اواسط فروردین ماه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید .

نظر شما