يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۵
کد خبر: ۷۵۱۱۲
|
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۸
از فیلم های بخش نوعی تجربه جشنواره سی و دوم فجر
نشست این هفته "کانون سینمایی پایتخت" وابسته به مرکز مشارکتهای سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران به نمایش، نقد و بررسی فیلم سینمایی "روایت ناپدید شدن مریم" ساخته "محمدرضا لطفی" اختصاص دارد.
به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومی امرکز مشارکتهای فرهنگی هنری ، "روایت ناپدید شدن مریم" جزء معدود آثار تولید شده در سینمای ایران در گونه وحشت محسوب می شود که در بخش نوعی تجربه جشنواره سی و دوم فیلم فجر نیز حاضر بوده است.

این فیلم روایت زندگی "مرتضی حسينی" مستند ساز است که در سال 1387 در پی حادثه ای در جاده‌ای دور افتاده به کما رفت و همسرش مريم شريفي ناپدید شد. او به همراه دوستش مجید شکری و ياسر جعفري در حال ساخت فیلمی مستند پیرامون نیروهای ماورایی بودند وکما رفتن مرتضی سر آغازی است برای ... "

از رضا بهبودي، مجيد شكري، ياسر جعفري، صدف بهشتي، افسانه ناصري، مليسا ذاكري، آمنه سرابييان، مهدي حسيني نيا، ميثم شاهدي، فوژان قباديان و افشين يداللهي به عنوان بازیگران این اثر نام برده شده است.
نشست نمایش و نقد و بررسی این فیلم روز چهارشنبه 7 اسفند ماه 1392 راس ساعت 17:30با حضور محمدرضا لطفی (کارگردان)، مرتضی شایسته (تهیه کننده)، افشین یداالهی (بازیگر)، سحر عصر آزاد (منتقد مهمان) و محمدرضا مقدسیان در  مرکز مشارکت هاي فرهنگي هنري واقع در ميدان وليعصر، ابتداي بلوار کشاورز، نرسیده به فلسطین، نبش خیابان برادران مظفر، شماره 28 برگزار خواهد شد.
حضور در اين جلسه نمايش براي همه دوستان علاقمند "آزاد" بوده و در صورت اعلام آمادگي امکان عضوگيري در کانون هم فراهم است. سوالات احتمالي رو هم مي توانید از شماره 88891141 پرس و جو کنيد.

نظر شما