شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۷
کد خبر: ۷۵۲۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۲
معاون خدمات شهری و زیست محیطی منطقه 21 گفت : این معاونت با توجه به عملکرد هشت ماهه گذشته در بین مناطق 22 گانه بالاترین امتیاز را کسب کرد .

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مهندس امیر حسین جابر انصاری معاون خدمات شهری و زیست محیطی این منطقه با اعلام این خبر افزود : طی سه سال گذشته عملکرد این معاونت همیشه روندی صعودی و رو به رشد داشته است که در نهایت با لطف بیکران خداوند و تلاشهای بی وقفه تمامی همکاران توانستیم مقام نخست را در حوزه خدمات شهری بین 22 منطقه کلانشهر تهران کسب کنیم .

وی همچنین اظهار داشت : عملکرد حوزه معاونت خدمات شهری و زیست محیطی منطقه 21 ، در 4 ماهه اول سال از میانگین بالاتر بوده و بین مناطق همیشه دارای رتبه ای بین یک تا ده بوده است .

مهندس جابر انصاری تصریح کرد : کسب این رتبه حاصل عملکرد و تعامل مثبت و سازنده میان تمامی همکاران در نواحی ، ادارات حوزه معاونت و سایر معاونتهای منطقه مانند معاونت مالی و اداری و برنامه ریزی به عنوان پشتیبان و معاونت حمل و نقل و ترافیک ، عمران و اجتماعی و فرهنگی بعنوان معاونت های اجرایی در منطقه بوده است .

معاون خدمات شهری و زیست محیطی منطقه 21 در پایان گفت : در ارزیابی نظارت دوره ای معاونت امور مناطق که با حضور دکتر شریفی برگزار شد ، معاونت زیست محیطی و خدمات شهری منطقه 21 حائز بالاترین امتیاز شد .

نظر شما