سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۵۱
کد خبر: ۷۵۲۵۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری پایتخت مطرح کرد:
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران گفت: بودجه سال 93 معاونت فرهنگی و اجتماعی برنامه‌ای است و قریب به 9 درصد از کل اعتبارات شهرداری تهران را شامل می شود.
به گزارش شهر، محمد هادی ایازی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: بر این اساس بودجه حوزه فرهنگی ، هنری ، ورزشی ، اجتماعی ، سلامت و آموزشی و بودجه برنامه ای ، عمرانی و نگه داشت در مجموع 9 درصد از کل اعتبارات شهرداری تهران در سال آتی را به خود اختصاص داده است. این در حالی است که این میزان با توجه به حجم برنامه هایی که این معاونت برای حوزه فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران در سال 93 پیش بینی کرده است ، بسیار اندک است و پاسخگوی ماموریت ها نیست. 

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران با بیان اینکه ما انتظار داریم اعضای شورای اسلامی شهر تهران اهتمام بیشتری در این خصوص داشته باشند، تصریح کرد: در مورد بودجه اختصاصی معاونت اجتماعی و فرهنگی اشتباهی رخ داده بود و برخی سر فصل ها با نام بودجه سازمان فرهنگی اجتماعی آمده بود.

ایازی با تاکید بر اینکه ساخت نمایشگاه شهر آفتاب یا باغ پرندگان و مواردی از این قبیل مربوط به بودجه حوزه فرهنگی اجتماعی نیست، عنوان کرد : این پروژه ها در حوزه های فنی ، عمرانی و خدمات شهری شهرداری تهران پیگیری و اجرا می شود. بر این اساس بود که گفته شد بودجه حوزه فرهنگی اجتماعی 11.8 کل اعتبارات است.

وی ادامه داد: پیرامون بودجه معاونت اجتماعی و فرهنگی، جلسه ای با کمیسیون فرهنگی اجتماعی و کمیسیون بودجه گذاشتیم و مشخص شد که این حوزه ها مربوط به معاونت فرهنگی و اجتماعی نیست. 

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در پایان اضافه کرد: بنابر این بودجه معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از11.8به حدود 9 درصد تقلیل پیدا کرد و بودجه برنامه ای نیز حدود یک درصد شد.
نظر شما