يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۴
کد خبر: ۷۵۲۶۳
|
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹
مدیرعامل شرکت ساماندهی مشاغل شهر خبرداد:
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از افتتاح 256 غرفه گل در بازار گل خاوران در ابتدای سال 93 خبر داد و گفت: با بهره برداری از این مجموعه دسترسی تهرانی ها به بازارهای گل با سهولت بیشتری انجام می شود.
رضا قدیمی ، با بیان اینکه بازار گل خاوران در 3 ماهه اول 93 به بهره برداری می رسد، گفت: در اولین مرحله از افتتاح این مجموعه 256 غرفه گل را در نظر گرفته ایم. ضمن اینکه هدف از احداث این مجموعه ارتقای ایمنی بازار گل امام رضا(ع) نیز بوده است.

وی درباره مرکز خرید قدیم حکیمیه که  محل عرضه مستقیم گل به شهروندان شرق پایتخت است، اظهار کرد: پیگیری عرضه گل به سازمان پارک ها و فضای سبز سپرده شده است تا مجموعه ای وسیع در این بازار گل ایجاد شود. 

مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران با اشاره به اینکه دسترسی تهرانی ها به بازارهای گل با سهولت بیشتری انجام می شود، ادامه داد: با راه اندازی این مرکز شاهد راحتی و سهولت شهروندان در خرید و فروش گل وگیاه خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه با افتتاح بازار خاوران شهروندی مجبور نیست ببرای تهیه گل به منطقه ای دور از محل زندگی خود برود، ادامه داد: با بهره برداری از این بازار گل علاوه بر دسترسی آسان شهروندان به این مجموعه، از بار ترافیکی پایتخت نیز کاسته خواهد شد. 

به گفته قدیمی کاشت نهال و درخت در بازار حکیمیه و خاوران در طرح استقبال از نوروز انجام می شود.
نظر شما