دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۳۵
کد خبر: ۷۵۴۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۱
در نخستین روزهای سال جدید انجام می شود:
شهردار منطقه 20 شهر تهران از اعزام شهروندان این منطقه در قالب کاروان راهیان نور، به مناطق عملیاتی جنوب کشور در نخستین روزهای سال جدید خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20، منصور کتانباف اعزام کاروان های راهیان نور را در ترویج ایثار و شهادت به ویژه برای قشر جوان و نسل چهارم انقلاب بسیار تاثیرگذار برشمرد و گفت: تمهیدات لازم برای اعزام 440 نفر از شهروندان منطقه 20 به سفر معنوی راهیان نور پیش بینی شده است.
کتانباف حضور خانواده شهدا با کاروران راهیان نور را از نقاط قوت این طرح عنوان کرد و افزود: ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین دستاورد این سفر روحانی است و تا زمانی که این فرهنگ پابرجاست هیچ قدرتی نمی تواند به این نظام آسیبی برساند.
وی با اشاره به اینکه کاروان راهیان نور منطقه بیست 5 فروردین 93 اعزام می شوند خاطرنشان کرد: برپایی مراسم بدرقه همراه با قرائت زیارت عاشورا و استقبال در زمان برگشت این عزیزان، که با حضور مدیران ارشد شهری برگزار خواهد شد از برنامه های مدیریت شهری این منطقه در نخستین روزهای سال جدید است.
شهردار منطقه 20 شهر تهران، بازدید از مناطق جنگی دهلاویه، سوسنگرد، هویزه، علم الهدی، منطقه عملیاتی کربلای 4 و 5، مسجد جامع خرمشهر، منطقه فتح المبین و شوش را از برنامه های این سفر برشمرد و افزود: به منظور روایت صحیح وقایع دوران دفاع مقدس، راویانی از سوی باغ موزه دفاع مقدس تربیت شده اند که همراه با کاروان راهیان نور خواهند بود.



نظر شما