شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۳
کد خبر: ۷۵۵۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۸
معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 21 از آمادگی کامل این منطقه برای پذیرایی و اسکان مسافران نوروزی خبر داد .

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مهندس کمالی نسب  با اعلام این خبر گفت : همه ساله در آستانه آغاز سال جدید و شروع تعطیلات نوروزی ،  مسافران بسیاری از شهرهای مختلف کشور شهر تهران را برای دید و بازدید و گردش خود  انتخاب می کنند ، از آنجا که شبکه های بزرگراهی فتح ، آزادگان ، شهید لشگری و  فهمیده در منطقه 21 قرار گرفته و مهمترین حلقه مواصلاتی استان های غربی کشور نیز به  شمار می آید بسیاری از هموطنان برای ورود و خروج به این شهر شبکه بزرگراهی این  منطقه را انتخاب می کنند  .

وی افزود : معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری این منطقه با اجرای طرح اسکان مسافران  نوروزی شرایط مناسب اقامتی و گردشگری مناسب را در قالب طرح استقبال از نوروز برای  این قشر از شهروندان فراهم کرده است  .

به گفته کمالی نسب در این طرح ایستگاه های اسکان مسافران نوروزی به دو صورت روباز در  محل بوستان قوری چای در ناحیه 3 و به صورت مسقف در مجموعه ورزشی الزهرا ( س ) در شهرک استقلال ناحیه  دو از  29 اسفند 92   تا  15 فروردین 93 بر پا خوا  هد شد و برنامه های تفریحی و ورزشی مانند پینگ پنگ و دوچرخه سواری  برای استفاده مسافران در نظر گرفته شده است .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 ادامه داد : در ادامه اجرای طرح استقبال از نوروز ایستگاه های  راهنمای گردشگری و فرهنگی نیز در نواحی سه گانه آماده خدمت رسانی به شهروندان و  مسافران نوروزی خواهد بود  .

کمالی نسب در پایان تصریح کرد با توجه به محور فتح و این محور مواصلاتی برای ورود مسافران نوروزی به تهران امکاناتی هم در بوستان طبیعت واقع در ناحیه سه برای پذیرایی مسافران و اسکان آنها در نظر گرفته شده که در این راستا نیز تمهیدات ویژه جهت خدمت رسانی بهتر به مسافران نوروزی تهران اتخاذ شده است .

نظر شما