يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۱
کد خبر: ۷۵۵۶۶
|
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۸
دوربين ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز براي اولين بار در منطقه 19 نصب شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، رضا زلفی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: اين دوربين جهت كنترل خودروهايي كه از تقاطع عبور مي كنند در مسير غرب به شرق خيابان شكوفه در تقاطع بلوار مطهري نصب شد.
به گفته وی از اين پس خودروهايي كه از اين مسير عبور خواهند كرد هنگام قرمز بودن چراغ باید پشت خط عابر پياده توقف کنند در غير اينصورت پلاك خودرو متخلف ثبت و تصوير خودرو متخلف به همراه برگ جريمه به آدرس مالك خودرو ارسال خواهد شد.
زلفی خاطرنشان کرد:  نصب دورین کنترل سرعت در بزرگراه های آزادگان و شهید هاشمی نیز در برنامه کاری آتی این حوزه قرار دارد.
معاون شهردار منطقه در ادامه از مرمت و نصب مجدد تابلوی راهنما دكل صليبي كه در ابتداي ماه گذشته بر اثر سانحه برخورد خودرو تخريب شده بود، خبر داد. 
زلفی خاطرنشان کرد: اين تابلو در مسير شرق به غرب بزرگراه آزادگان جهت راهنمايي شهرونداني كه از طريق بزرگراه آزادگان قصد ادامه مسير به اتوبان تهران - قم، خليج فارس، فرودگاه امام خميني(ره)، بزرگراه شهيد كاظمي و يافت آباد را دارند قرار گرفته است.
وی افزود: مرمت و بازسازی تابلو صليبي واقع در ورودي بزرگراه تندگويان شمال به آزادگان غرب نیز از دیگر فعالیتهای این حوزه در راستای ايمن سازي معابر بزرگراهي منطقه است.
نظر شما