دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۰۸
کد خبر: ۷۵۶۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۲۹
قائم مقام شهردار منطقه 19 از برپایی غرفه های فرهنگی در بوستان ولایت به منظور ارائه خدمات فرهنگی و گردشگری به مسافران نوروزی خبر داد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهندس علی قراچورلو در نشست ستاد گردشگری و خدمات سفر با اعلام این خبر افزود: این غرفه ها در محلی نزدیک به اسکان مسافران نوروزی در نمازخانه بوستان ایجاد شده و خدمات مختلف فرهنگی و اجتماعی از جمله برپایی سفره هفت سین، توزیع محصولات فرهنگی مرتبط با ایام فاطمیه و برپایی غرفه های عفاف و حجاب را ارائه  می کند.
وی با اشاره به ارائه خدمات گردشگری به شهروندان و مسافران گفت: در همین راستا غرفه اطلاع رسانی نوروزی در بوستان مستقر و خدماتی همچون توزیع نقشه تهران و معرفی اماکن تاریخی و گردشگری به همراه توزیع بروشور را ارائه می دهند.
قراچورلو تصریح کرد: به منظور رفاه حال مسافران خدمات پزشکی نیز در طول ایام عید شامل تست قند و فشار خون، ارائه مشاوره سلامت و نیز توزیع بروشورهای آموزشی سلامت و نوروز در بوستان انجام خواهد شد.
برگزاری مسابقات ورزشی شامل طناب کشی، روپایی، دارت ، فوتبال دستی و تنیس و استقبال از مسافران با گل و شربت از دیگر خدمات رفاهی و فراغتی در طرح استقبال از بهار این بوستان است.
قائم مقام شهردار منطقه با بیان اینکه کودکان و نوجوانان نیز در ایام عید می توانند ساعات پرباری را بوستان ولایت تجربه کنند افزود: به همین مناسبت خدمات ویژه ای در قالب برپایی غرفه قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، تئاتر خیابانی، برپایی خانه اسباب بازی و توزیع بروشور با مضامین حقوق شهروندی ارائه می شود.
قراچورلو در بخش دیگری از سخنان خود از برپایی ایستگاه ویژه ای در فرودگاه امام خمینی (ره) خبر داد و افزود: در این ایستگاه ضمن توزیع بسته های گردشگری و نقشه، با اهدای گل از مسافران استقبال می شود.
گفتنی است در این نشست معاونین، شهرداران نواحی و مدیر بوستان ولایت نیز حضور داشتند.
نظر شما