شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۸
کد خبر: ۷۵۶۶۸
|
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸
440 نفر از شهروندان سطح منطقه در سنین مختلف در قالب هفدهمین کاروان راهیان نور به مناطق جنگی جنوب اعزام شدند .

به گزارش " شهر " به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، مجید نظام آبادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه 21 و مشاور شهردار در امور ایثارگران با بیان اینکه اعزام این افراد با قرائت زیارت عاشورا در مسجد النبی ( ص ) شهرک پاسداران در ناحیه یک صورت پذیرفت افزود : در این مراسم معنوی شهردار ، مدیران منطقه ای ، بازرسی معاونت اجتماعی ، معاون هماهنگی و برنامه ریزی اداره کل امور ایثارگران و مسئول اعزام کاروان راهیان نور در تهران حضور داشتند .

وی اظهار داشت : ثبت نام از این افراد در سراهای محلات ، نواحی سه گانه ، اداره ایثارگران منطقه و معاونت اجتماعی و فرهنگی انجام گرفت که با استقبال گسترده ای از سوی شهروندان نیز مواجه شد .

نظام آبادی در خصوص برنامه های اردوی راهیان نور شهرداری منطقه 21 بیان کرد : در این سفر شهروندان به مدت چهار روز از مناطق جنگی کشور مانند اندیمشک ، دوکوهه ، اهواز ، سوسنگرد ، خضر شهر و آبادان دیدن می کنند .

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه و مشاور شهردار در امور ایثارگران تصریح کرد : هدف از این اقدام معنوی از سوی شهرداری تهران در تمامی مناطق 22 گانه ، آشنایی شهروندان با ارزشهای شهدا و پاسداشت خون شهدای 8 سال دفاع مقدس است که برای حفظ جان و مال و ناموس کشور پا به میدان حق علیه باطل گذاشته و با خون خود از آرمانها و ارزشهای نظام جمهوری اسلامی دفاع کردند .

در پایان نیز شهردار منطقه 21 ضمن آرزوی سلامتی و سفری خوش برای شهروندان اعزامی به مناطق جنگی جنوب بیان کرد : این سفر ، سفری معنوی و روحانی است چرا که پا به سرزمینی گذاشته می شود که خاکش وجب به وجب آغشته به خون پاک و گلگون شهدا است که برای رسیدن به آرمان هایشان از جان خود گذشته و دعوت حق را لبیک گفتند .

دکتر سلیمی گفت : مسئولین باید در راستای ارج نهادن به مقام شامخ و والای شهدای این مرز و بوم با قدمهایی استوار و محکم در را ه خدمات رسانی به شهروندان اقدام کنند و را ه و منش شهدا را سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند و برای رساندن پیام شهدا به نسل های آینده از هیچ تلاشی دریغ نورزند .

نظر شما