سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۲۵
کد خبر: ۷۶۰۲۷
|
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۹
سامانه اسکان موقت مسافران نوروزی قطب تفریحی گردشگری پایتخت، همزمان با نخستین روزهای سال 93 آماده ارائه خدمات به مهمانان و گردشگران منطقه خواهد بود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 22، مرکز خدمات اجتماعی حوزه اجتماعی و فرهنگی منطقه، در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و ساماندهی مسافران نوروزی اقدام به برپایی محل اسکان موقت مسافران نوروزی خواهد کرد.

قاسم مولایی شهردار منطقه 22 با اعلام این خبر گفت:« این اقدام با هدف ارائه تسهیلات گردشگری به مسافران نوروزی و پیش بینی محلی مناسب برای اسکان آنان، همچون سال های گذشته صورت می گیرد. این مکان از 29 اسفند ماه سال 92 تا 15 فروردین ماه سال 93 به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد کرد. محل اسکان موقت نوروزی منطقه 22 حدود 400 متر مربع فضا دارد، مسقف و مجهز به 10 چادر، 4 چشمه سرویس بهداشتی، یک چشمه حمام، یک بوفه، پارکینگ و ساختمان اداری است. اجرای برنامه پایش قند خون بصورت رایگان توسط اداره سلامت منطقه نیز از جمله برنامه های تدارک دیده شده این سامانه است. »

وی در ادامه افزود: « همراه داشتن کارت شناسایی برای پذیرش مسافران نوروزی در سامانه اسکان نوروزی الزامی است و درصورت نداشتن کارت شناسایی، افراد مراجعه کننده، باید به کلانتری 141 شعبه شهرک گلستان مراجعه کرده و معرفی نامه مهر شده را به همراه داشته باشند. »

گفتنی است سامانه اسکان نوروزی منطقه 22، از تاریخ نامبرده در بزرگراه آزادگان- ورودی شهرک چشمه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

برچسب ها: منطقه 22
نظر شما